Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

LSD - Eerste keer tijdens Goa

Voor al je psychedelische avonturen.

LSD - Eerste keer tijdens Goa

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » vr maart 04, 2011 1:45 pm

Dit gaat over mn eerste keer LSD tijdens uitgaan/Goa. Ik vond het vorige week niet nodig om dit te posten ivm de enorme hoeveelheid LSD tripreports die er op dit moment zijn, maar ik moet toch alles even kwijt. Al is het alleen maar om alles voor mezelf op een rijtje te krijgen. Het was super bijzonder, heel anders dan ik verwacht had.

Wie: IK en een vriend die ik vanaf nu R noem.
Waar: Op een Goa in Katwijk
Wat: LSD, pep en ananas.
Waarom: wilde zien hoe lsd tijdens een feest zou zijn.

Voorwoord:

Ik was al weken naar de dag aan het toeleven dat ik lsd zou gebruiken tijdens een goa. De week ervoor had ik nog lsd gebruikt op lage dosis met mijn vaste tripmaatje en daar was ik ervan overtuigd geraakt dat het op een goa ook echt geweldig zou zijn (dat was ook zo). De dag zelf verliep heel stroef, zoals alle goede avonden gaan in het begin. Ik had 3 mensen die mee zouden gaan, die (net als bij PRSPCT XL) allemaal stuk voor stuk afbelden. Dus om 9 uur savonds stond ik van, ja, of ik ga alleen, of ik ga niet. Dat is klote, want de laatste keer dat ik alleen ging kon ik mezelf niet inhouden en lag ik 4 dagen in coma viewtopic.php?f=4&t=412 ). Toen belde opeens R, wat ik ging doen die avond. Dus ik verteld, en hij had er wel zin in, en had zelfs wel zin om met de auto te gaan. Dus dat was helemaal perfect, alleen ik moest wel naar zijn huis gaan. Dat was prima. Dus ik mn ananas in een tas gedaan samen met lampjes (die ik nooit meer opgeplakt heb trouwens) en de metro en tram gepakt naar zijn huis. Eenmaal aangekomen rond een uur of 11 stond hij al klaar om weg te gaan. Eerst langs zijn pep dealer voor hem en daarna onderweg naar Katwijk :love:

In de auto:
Hij heeft altijd hele goede pep, en al rijdend liet hij zien dat hij goed bekend was met het goedje, onder ook maar een milimeter op te schuiven snoof hij een beetje pep naar binnen. Hij zei: "Wil je ook?" waarop ik antwoorde dat ik niet combineer. Hij snoof nog een aantal keer en had er goed zin in. Eenmaal in de straat aangekomen wisten we eigenlijk niet zo goed waar het was. Het kon eigenlijk elk gebouw daarzo wel zijn. Op een gegeven moment zagen we een aantal auto's parkeren en we dachten we vragen het gewoon. Dus ik uitstappen, en terwijl ik dat doe stopt er een busje en stappen er 5 mensen uit die (in mijn ogen) typisch goa volk waren. Dus ik stap op hun af en zeg: "Wij zijn opzoek naar een feestje" en na wat voorstellen en gepraat liepen we richting het gebouw, wat overigens briljant was. Bleek dus dat ik gelijk kennis had gemaakt met (naar hoe hij zichzelf noemde) de huisdealer. Aardige kerel, had FUCKING veel drugs bij zich haha. Later heeft R nog een gram mdma van hem gekocht. Ik niks. Ik had genoeg aan LSD.

Het feest:
Wij liepen dus naar binnen, en na gedoneerd te hebben stonden we echt zo van, is this all? En toen ging er opeens een deur open en hoorde we oorverdovende stampmuziek naar buiten komen, we keken elkaar aan en dachten DAAR moeten we zijn! Dus wij daarheen, jas uit, en dansen maar. Zoals ik zei had R de smaak al te pakken en ik legde alvast een halve zegel (dus 60mics) op mn tong en begon te zuigen. Het fijnste van dit feest vond ik dat ik niet eens onder invloed hoefde te zijn om het naar mn zin te hebben. Er kwamen gelijk al mensen naar me toe om te praten enzo. Tussen mn inname van de halve zegel en de inname van mn tweede halve zegel (ook 60mics) was er eigenlijk niet veel gebeurt buiten het feit dat ik veel gedanst en gepraat heb met mensen die al helemaal van de kaart waren. Hier zat ongeveer een uur tussen. Na mn 2e zegel helemaal opgezogen te hebben voelde ik van de eerste mezelf al warm worden en kreeg ik vlinders in mn buik. Een mooie tijd om naar de wc te gaan :lol: . De wc was briljant. Ik vind dat je aan de wc kan zien of een feest geweldig is ja of nee. Deze wc was een gat in de grond voor de mannen, gewoon een putje zonder deksel.. of een halve deksel geloof ik zelf. Nou dat vind ik briljant. Dadelijk komen daar nog briljante verhalen onder invloed over.

Ik dus pissen, R moest ook en ik zou heel ff wachten op hem. Komt hij van de wc, laat hij me een smsje zien van zn vriendin. Zij was haar sleutel vergeten en kon nu niet hun huis binnen, maar gelukkig was mijn vriendin met zijn vriendin aan het uitgaan, dus het was gauw opgelost. Mijn vriendin had haar sleutel gegeven zodat ze even bij ons thuis kon pitten totdat wij thuis waren. Ik opgelucht, want de lsd was nog niet eens opgekomen, zit ik dalijk 10 uur thuis te trippen voor niks :lol: . Maar toch bleef dit probleem bij R hangen. Zoals hij al eerder heeft gehad blijft hij zich de rest van de avond zich er zorgen om maken.

Goed, wij terug naar binnen. Het was leuk om te zien wat voor verschillende drugs er werrd gebruikt. Je zag mensen op en neer springen met een gigantische big smile, das XTC. Je zag mensen helemaa opgaan in de muziek met mooie ronde bewegingen, LSD. Je zag mensen heel vaag bewegen enzo. En je zag natuurlijk ook mensen super sloom voorbij komen van de alcohol haha. Echt geweldig. Ondertussen begon ik steeds meer in de muziek te komen. Het leek alsof ik op reis was. Ik luisterde niet echt meer naar de muziek, maar ik luisterde naar een verhaal waar ik helemaal in gezogen werd. Ik heb ook de halve avond met mn mond open en ogen wijd open verbaasd gekeken van wtfff haha. Ik voelde me steeds meer verbonden worden met de zaal en de muziek en de mensen. Op een gegeven moment zei ik: "Ik heb het gevoel alsof ik thuis ben, lekker warm en veilig onder een dekentje, maar dan met heel veel mensen." Ik voelde me alsof ik op 1 bepaalde manier moest blijven staan en met mn handen moest bewegen op de maat om het meest ultieme uit de muziek te kunnen halen. En elke keer als R wat tegen me zei werd ik abrupt uit deze serene ultiem gelukkige wereld gerukt. op een gegeven moment zei hij: "Je wilt niet meer praten he?" Waarop ik antwoordde dat ik het niet erg vond, alleen ik werd steeds verstoord in mn soort van trans.

Toen opeens zag ik Azgaza en AT voorbij komen. Ik stond ondertussen met volle teugen van mn ananas te genieten en ik dacht yaaay ik ga hun ananas aanbieden. Toen vond ik het een puik plan maar toen ik eenmaal aankwam en me heel ongelukkig voorstelde en heel raar deed en geen zinnen kon maken in mn hoofd die logisch in elkaar staken.. liep ik maar weer weg en zei dat ik een beetje vaag was. Dat klopte wel, klopte zelfs heel goed :lol: . Dus ik weer op precies dezelfde plek staan, in precies dezelfde houding, met precies dezelfde hand bewegingen alleen nu met 1 hand omdat ik ananas beet had. Aan iedereen die om me heen stond uitgedeeld en na een half uurtje ofzo alles opgegeten. En toen moest ik zeiken.

Ik naar de WC toe. Zoals ik zei was dit een put in de grond. Het was verder een donker gat met een klein raampje die over een weiland uit keek. Het was er niet heel koud maar ook niet warm, ongeveer de temperatuur waar ik altijd in slaap. En deze associatie maakte ik ook. Ik deed dus mn broek open, penis eruit, en opeens vangt de donkere kamer mij. De temperatuur deed me geloven dat ik sliep. Dus ik dacht "shit, slaap ik nou? Dalijk als ik ga zeiken, zeik ik in mn bed!!" Zo voelde het ook echt.. Ik achterom kijken, er staat niemand. Gelukkig. Ik dacht bij mezelf: "Mick, je bent verdomme op een feest, niet in bed, zeik gewoon." nou dat deed ik en het ging goed, maar het voelde nog steeds als een droom. Ik hoorde opeens een beat, terwijl de wc grensde aan de chill out ruimte waar beatloze muziek aan stond. Ik dacht ik word gek. Dus ik doe mn broek dicht en ik draai me om, staat er een gast. Ik zeg tegen die gast: "hoor jij ook een beat?" hij keek me heel raar aan en zei: "Ja...?" En hij liep gauw door haha. Toen kwam ik die ruimte in en dacht ik verdraaid! Er is idd een beat haha.

Goed, ik -al zwaaiend naar AT en azgaza- loop half over lucht naar de dansvloer terug. Daar staat R, op zn telefoon te kijken. Ondertussen was het 3 uur snachts. Hij kreeg weer een sms, dat zn vriendin alleen bij ons thuis zat en naar huis wilde. Ik stelde voor om even mijn vriendin te bellen dat ze naar huis moest, en na haar gebeld te hebben deed ze dat gelukkig en zo was het weer even opgelost. Ik zei nog tegen R dat ik me zo min mogelijk ermee wilde bemoeien omdat ik anders mn stemming ging veranderen. Maar na een half uur werd hij weer gebeld, waar hij bleef. Ik stond ondertussen helemaal op te gaan in de muziek en ik merkte helemaal niks meer van wat hij zei of smste of binnen kreeg.

Toen opeens stopte de muziek en hoorde ik de zin (weet niet of het echt zo was): "The cops have come to stop this party" of iets in die trend en de muziek stopte.. Tegelijkertijd zag ik 2 mensen met een politie pet voorbij komen en een logo op hun schouder. Ik leunde voorover naar R en zei: "Shit politie" en toen ging de muziek weer verder. FUCK!!! dat was gewoon een trik of my mind!! Ik kijken naar die 2 gasten, hadden helemaal geen pet op, en het logo op hun schouder was volgens mij een voetbal logo. R keek naar mij alsof ik een mongool was. Ik schaamde me wel een beetje haha. Vanaf dat moment wilde R naar huis. Het was inmiddels half 6 en ik heb het kunnen rekken tot 6 uur omdat ik me als een kind gedroeg, en toen pakte hij zn jas en gaf mijn jas. We gingen weg. Ik had het gevoel alsof ik nog iets moest afmaken hier, ik voelde alsof ik te vroeg weg ging en ik nu essentiele dingen ging missen. R wilde echt weg, shit.

Wij door de deur naar de chill room, zie ik opeens Wobble zitten. Ik geef hem een hand, bevestig dat ik nu net zo vaag ben als ik PRSPCT XL en zeg nog gedag tegen azgaza en AT en we gaan naar buiten. Onderweg naar de auto nog een aantal keer lopen zeuren dat hij me wel alleen achter kon laten enzo maar toch maar niet gedaan.. Onderweg in de auto voelde ik me zoals ik me nog maar 1 keer eerder had gevoeld. Toen ik vroeger klein was, een jaar of 9, ben ik voor het eerst naar Euro Disney Land geweest. De laatste dag liepen we door de Main Street naar buiten naar de parkeerplaats. Toen voelde ik me zo intens verdrietig omdat ik weg moest uit een plek waar ik het zo naar me zin had gehad.. zo voelde ik me ook in de auto. Uiteindelijk waren we binnen een uur thuis en na zijn vriendin wakker gemaakt te hebben zijn ze binnen 10 minuten naar huis gegaan. Ik heb zelf nog een uur wakker gelegen op de bank om alles even te verwerken, en ben toen (heel naïef) naar bed gegaan. Na 2 of 3 uur naar het plafond gestaard te hebben, ben ik maar weer opgestaan en achter de laptop gegaan. Uiteindelijk kon ik pas 11 uur savonds slapen. Heel vreemd :P

Na woord:
LSD op en goa is geweldig. Ik ben heel blij dat ik het gedaan heb, ik denk alleen dat ik de verkeerde persoon mee heb genomen. Ik had beter met mijn vaste tripmaatje kunnen gaan maar die kon niet. Buiten dat was het perfect!

Thanks for reading! :love: :love:




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: LSD - Eerste keer tijdens Goa

Berichtdoor Drientje » vr maart 04, 2011 3:17 pm

Volgende keer wil ik wel met je mee hoor!

Die goa was ik ook bijna geweest, jammer dat ik moest werken.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: LSD - Eerste keer tijdens Goa

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » vr maart 04, 2011 3:53 pm

prima! de volgende keer dat ik ga zal ik het je laten weten 8)




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: LSD - Eerste keer tijdens Goa

Berichtdoor Azgaza » vr maart 04, 2011 5:44 pm

Leuk report :) Was 'n leuk feestje ook. Ik ben zelf ook al een paar keer begonnen aan een report, en maar weer gestopt omdat het echt voor geen meter wil lukken :p

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: LSD - Eerste keer tijdens Goa

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » vr maart 04, 2011 5:52 pm

Azgaza schreef:Leuk report :) Was 'n leuk feestje ook. Ik ben zelf ook al een paar keer begonnen aan een report, en maar weer gestopt omdat het echt voor geen meter wil lukken :p


haha ja. ik heb hier serieus een week over gedaan. elke keer wist ik niet waar ik moest beginnen of wat ook alweer de volgorde was :lol: was zeker een leuk feestje :smokin:




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: LSD - Eerste keer tijdens Goa

Berichtdoor Sublimo » za maart 05, 2011 4:26 am

Drientje schreef:Volgende keer wil ik wel met je mee hoor!


Me to, me to ! :kleuter:

Dam, wat moet dat een zalige ervaring zijn geweest, ik kon het me helemaal inbeelden, goed geschreven ! ;)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: LSD - Eerste keer tijdens Goa

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » za maart 05, 2011 11:41 pm

Sublimo schreef:
Drientje schreef:Volgende keer wil ik wel met je mee hoor!


Me to, me to ! :kleuter:

Dam, wat moet dat een zalige ervaring zijn geweest, ik kon het me helemaal inbeelden, goed geschreven ! ;)


dan laat ik het jullie allebei wel weten :love: word waarschijnlijk pas in april. vanaf nu is elk weekend in maart vol geboekt :rock: :rock:




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: LSD - Eerste keer tijdens Goa

Berichtdoor Sublimo » zo maart 06, 2011 12:49 am

LuchtiNgtoetje schreef:
Sublimo schreef:
Drientje schreef:Volgende keer wil ik wel met je mee hoor!


Me to, me to ! :kleuter:

Dam, wat moet dat een zalige ervaring zijn geweest, ik kon het me helemaal inbeelden, goed geschreven ! ;)


dan laat ik het jullie allebei wel weten :love: word waarschijnlijk pas in april. vanaf nu is elk weekend in maart vol geboekt :rock: :rock:


Prima ! ;)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: LSD - Eerste keer tijdens Goa

Berichtdoor taeknic » zo maart 06, 2011 5:47 pm

Leuk report man!
Heb nu stiekem wel heel erg zin om eens acid te proberen :woeh:
Done : Alcohol, Ritalin, Caffeïne, Nicotine, Wiet, Hasj, XTC, MDMA (kristal), Cocaïne, Speed, Dexamfetamine, Lachgas, Truffels, Ketamine, LSD, 4FMP, Paddo's, Mephedrone, 2C-B, DMT
Avatar gebruiker
taeknic
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 9:48 pm
Woonplaats: Groningen

Re: LSD - Eerste keer tijdens Goa

Berichtdoor Intoxication » zo maart 06, 2011 6:32 pm

Heerlijk reportje :love:

Dit: :love: :love: :love: :love: :love:

"Ik heb het gevoel alsof ik thuis ben, lekker warm en veilig onder een dekentje, maar dan met heel veel mensen.
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: LSD - Eerste keer tijdens Goa

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » zo maart 06, 2011 7:57 pm

@Teaknic: wat houd je tegen :love:

@Intoxication: Als je het leest is al :love: :love: :love: :love: :love: Laat staan als je het voelt :love: :love: :love: :love:




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: LSD - Eerste keer tijdens Goa

Berichtdoor taeknic » ma maart 07, 2011 4:52 pm

LuchtiNgtoetje schreef:@Teaknic: wat houd je tegen :love:

@Intoxication: Als je het leest is al :love: :love: :love: :love: :love: Laat staan als je het voelt :love: :love: :love: :love:


De beschikbaarheid van het goedje, maar als ik het kan bemachtigen, zal ik het zeker eens proberen!
De toekomst zal het leren :smokin:
Done : Alcohol, Ritalin, Caffeïne, Nicotine, Wiet, Hasj, XTC, MDMA (kristal), Cocaïne, Speed, Dexamfetamine, Lachgas, Truffels, Ketamine, LSD, 4FMP, Paddo's, Mephedrone, 2C-B, DMT
Avatar gebruiker
taeknic
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 9:48 pm
Woonplaats: Groningen

Re: LSD - Eerste keer tijdens Goa

Berichtdoor Balance » wo maart 09, 2011 11:41 pm

Ja van dit tripverhaal heb ik genoten, dank je :D. Waar kan je die goa feestjes vinden op het net?
Fire
Spoiler! :
Oeps niks te melden hier :P
Avatar gebruiker
Balance
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 89
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:12 pm

Re: LSD - Eerste keer tijdens Goa

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » do maart 10, 2011 1:17 am

ik pb je. en bedankt voor de leuke reacties allemaal :)




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: LSD - Eerste keer tijdens Goa

Berichtdoor Truffelboy » do maart 10, 2011 10:34 am

Leuke trip report, klinkt geweldig!

Ik zou zelf ook wel eens naar zijn feest willen gaan zo te lezen :D
Avatar gebruiker
Truffelboy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 58
Geregistreerd: di maart 08, 2011 11:49 pm
Woonplaats: Rotterdam

Re: LSD - Eerste keer tijdens Goa

Berichtdoor Aaltje » vr apr 01, 2011 6:56 am

Ik heb van dit verhaal genoten :)
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: LSD - Eerste keer tijdens Goa

Berichtdoor Drientje » vr apr 01, 2011 8:36 am

LuchtiNgtoetje schreef:
Toen opeens stopte de muziek en hoorde ik de zin (weet niet of het echt zo was): "The cops have come to stop this party" of iets in die trend en de muziek stopte.. Tegelijkertijd zag ik 2 mensen met een politie pet voorbij komen en een logo op hun schouder. Ik leunde voorover naar R en zei: "Shit politie" en toen ging de muziek weer verder. FUCK!!! dat was gewoon een trik of my mind!!:



De eerste keer dat ik die plaat hoorde freakte ik hem ook behoorlijk.

Geniaal om te lezen dat jij dezelfde mindtrick had. Ik denk wel meer mensen die avond.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: LSD - Eerste keer tijdens Goa

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » za apr 02, 2011 4:37 pm

@aalpoepert/truffelboy: Thanks!

@Drientje: Tsja.. ik voelde me best voor lul staan haha




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner