Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

1ste Testvlucht: 4 mg 2C-P

Voor al je psychedelische avonturen.

1ste Testvlucht: 4 mg 2C-P

Berichtdoor FranX » di mei 15, 2012 8:43 pm

2C-P of voor ingewijden 2,5-DIMETHOXY-4-(n)-PROPYLPHENETHYLAMINE zou, volgens berichten op het Internet, een behoorlijk potent stofje zijn dat lang kan blijven aanhouden. Buiten het typische 2C gevoel beschrijven veel mensen heftige visuals en zou het doorgaans een prima tripmiddel zijn. Tenminste, als je een opkomst tijd tot 3 uur(!) geen probleem vind. Wat je ook leest is dat de dosering erg nauw luisterd. Wie boven de 12 mg doseert zou wel eens op onplezierige wijze 12 uur of langer en blind geslagen door visuals in de trip gevangen kunnen zitten. Tja, het verschil tussen hemel en hel kan soms slechts een paar milligrammen zijn. Ik ken slechts één DF'er die ook ervaring had met 2C-P. Uit zijn verhaal kon ik opmaken dat hij de bodyload als zeer zwaar had ervaren en eigenlijk ook niet echt enthousiast over de trip was. Wat Shulgin over 2C-P in zijn boek PiHKAL schreef kan je hier nalezen. http://www.erowid.org/library/books_online/pihkal/pihkal036.shtml En Erowid zegt dit. http://www.erowid.org/chemicals/2cp/2cp.shtml

Wij besloten om met 2C-P rustig te beginnen en een eerste kennismaking met dit goedje op 4 mg per persoon te houden. Omdat men her en der schreef dat het wel eens tot 3 uur na inname zou kunnen duren voordat men het lange plateau bereikt hadden we besloten om 's morgens vroeg te beginnen.
08:00 uur. Ik heb net mijn twee sneetjes geroosterd brood achter de kiezen als ik de capsule met 4 mg 2C-P met wat koffie weg slik. Vrouwlief heeft alleen koffie en hoewel ze een kilo of 15 lichter is dan mijn 82 kilo spoelt ook zij 4 mg weg.

Omdat sommige berichten spreken van een trage opkomst, die wel tot 3 uur kan duren voordat 2C-P haar ware gezicht laat zien, hebben we besloten om gewoon ons ding te doen. In dit geval eerst maar krantje lezen en zien wat er gebeurt.

00:30 Ik ervaar een soort “pieuw-wiew” gevoel in mijn hoofd. Je kent dat wel, zo een gevoel als na een koude pils dorstig weggeklokt op een warm terras of het allereerste moment na een lekker vers jointje. Beetje schommelig, lichthoofdig. Lekker. De krant boeit me niet meer. Vrouwlief ervaart een vaag 'onderbuik' gevoel ten teken dat er wel iets op komst is. Lichthoofdig was ze dankzij haar ochtend jointje.

01:00 Inmiddels zijn we beide in de kleren, voelen ons prima (ik zou voor mijzelf willen spreken als een lichte high) en besluiten om boodschappen te gaan doen. We wandelen naar het winkelcentrum. Bomen zijn opvallend groen en de lucht is opvallend blauw... gek hoe zou dat komen?
01:15 Winkelen lukt wel maar echt besluitvaardig zijn we niet. Beetje melig maken we ons rondje langs de schappen. So far so good.

02:00 We zijn weer thuis. We zijn nu definitief aanbeland op ++ van de schaal van Shulgin (zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Shulgin_Rating_Scale ) We zijn opgewekt, energiek en hebben zin om er op uit te trekken. Toch besluiten we nog even te wachten om te zien hoe de 2C-P zich ontwikkeld. Er is inderdaad een milde bodyload die een beetje te vergelijken is met die van lsd (Beetje 'onderbuiken' gevoel, rillingen over de ruggengraat en hier en daar en trillend spiertje.)

03:00 Lekkere headspace, licht euforisch en energiek. We besluiten te gaan wandelen en een korte tijd later lopen we langs de grachten van de binnenstad. Gebouwen lijken meer dan normaal uit het lood te staan en kleuren en geuren zijn intens. Er zijn geen visuals maar als we even naar één punt voor ons staren blijkt het beeld niet geheel stil te staan. Lopen gaat lekker maar ook langzaam. We zijn ietwat onvast ter been en lachend lopen we gearmd een plein op. We hebben trek in een broodje en wat te drinken.

04:00 Zij heeft een broodje kaas en ik een broodje ei. De man van de broodjeszaak gaf ons geen speciale aandacht. Kennelijk gedragen we ons normaal en zien we er sociaal wenselijk uit. We voelen ons echter niet normaal. We zijn duidelijk onder invloed en voelen de onderliggende potentie van het materiaal. Ik vraag me af of we met 6 of 8 mg nog zo rustig een broodje hadden kunnen bestellen. We zijn blij met onze 4 mg die ons net onder een ware psychedelische ervaring lijkt te houden.

05:00 We zitten op een bankje in de zon en kijken uit over het water an de Amstel. Dit is genieten. Het eten had ons gesmaakt en er is geen enkel spoor van misselijkheid. We prijzen ons gelukkig en besluiten gelukzalig om voorlopig ons bankje niet te verlaten. Ter verhoging van de feestvreugde steken we beide een jointje op.

07:00 We zijn weer thuis en besluiten om even lekker op de bank te gaan liggen 'spacen'. En zo gezegd zo gedaan. Een klein uurtje lang liggen we heerlijk te soezen. Er zijn duidelijke erotische gevoelens en de lichte strelingen die we elkaar over en weer geven voelen heel intens aan. Het duurt niet lang of de drang naar seks neemt bij beide de overhand.

08:00
'OW SHIT' roept vrouwlief ineens uit en ze schiet overeind. Tegelijkertijd val ik zowat van de bank en roep geschrokken 'WAT?”. 'Ik moet zo bijles geven was ik glad vergeten' zegt ze. Vrouwlief ontvangt zo nu en dan studenten in een poging hen schoolwijsheden bij te brengen en kennelijk was het nu ook weer zo ver. 'Joh, geen probleem jij kan dat, ook nu' probeer ik haar gerust te stellen terwijl zij bezorgt in de spiegel kijkt hoe erg haar 'drugshoofd' is. Als een gek ruimen we de boel op en fatsoeneren we onszelf. Veel tijd om zorgen te maken is er niet. De deurbel gaat en het studie uurtje gaat beginnen. Ik besluit wijselijk om de hond uit te gaan laten en te fantaseren over de seks die we niet hadden.

09:00 Als ik na een uurtje heerlijk wandelen keer ik terug en tref vrouwlief en student aan terwijl ze hun spullen opruimen. Ik zie aan haar gezicht dat het allemaal goed is gegaan. Onverminderd wap zwaaien we de niets vermoedende studiebol uit. 'Ik heb trek' zeg ik. Ze lacht, 'ik ook'. Even later zit zij te gamen terwijl ik druk in de weer ben met potten en pannen. Met 4 mg 2C-P is het kennelijk prima om lekker creatief bezig te zijn. Of het nu om bijles of koken gaat.

11:00 De koffie is net op en we liggen prinsheerlijk op de bank naar de serie Breaking Bad te kijken. De high of zo je wil wap van de 2C-P begint in golfjes af te nemen. We zijn nu prettig loom en het lukt ons goed om het verhaal te volgen.

14:00 We hebben genoeg van bankkleven en we laten de hond nog even uit. Eenmaal in bed hebben we nog fantastische seks. Uiteindelijk vallen we voldaan in slaap. Alhoewel... zij valt voldaan in slaap. Ik blijf hangen tussen dan weer waken en dan weer slapen. Dat gaat de gehele nacht zo door zonder dat ik mijzelf er echt aan stoor. Ik ben voor de wekker wakker en voel me niet moe of humeurig. Als ik een uurtje later op mijn werk zit ben ik alert en actief. Mijn stemming is oké. Geen kater gevoel en ook niet een brak alhoewel ik in principe qua slaap een rotnacht had.
Als ik thuis kom van mijn werk blijkt vrouwlief ook in prima bui te zijn. Ze was de gehele dag actief en had buiten het huishouden zelfs achterstallig schilderwerk gedaan. Ookzij had geen last van een kater en die nacht prima geslapen.

Conclusie:
Met 4 mg 2C-P kan je een prima lichtvoetige dag hebben waarbij je nog een coherent gesprek kan voeren en taken kan uitvoeren. De effecten houden inderdaad lang aan en de 10 tot 12 uur waarover men sprak zijn niet overdreven. Misschien plateau je in 3 uur tijd maar de eerste effecten zijn al eerder merkbaar. Wij ervoeren een milde bodyload die, zoals gezegt, te vergelijken was met die van een lichte lsd trip. Hoewel we beide geen echte visuals hebben waargenomen zaten we voor ons gevoel wel op het randje. Eten of drinken was geen probleem. Geen kater en geen negatieve bij- of zij-effecten. Wel euforisch, erotisch, nu weer wat high dan weer wat meer stoned en alles bij elkaar super relaxed. We hebben besloten om de volgende keer 8 mg te gaan doen.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: 1ste Testvlucht: 4 mg 2C-P

Berichtdoor Karhu » di mei 15, 2012 8:54 pm

Nice! Klinkt als een zeer geslaagde dag... 12 uur hard trippen zou mij te lang zijn denk ik, maar dit klinkt wel plezierig! Ben benieuwd wat je van de 8 gaat vinden en of je dan nog een student kan begeleiden haha!
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: 1ste Testvlucht: 4 mg 2C-P

Berichtdoor BOOBS » di mei 15, 2012 10:18 pm

idd zeg, xeloc.

Mooi report, vind het leuk om te lezen dan je met vrouw/verloofde/vriendin ook fijn samen tript!
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: 1ste Testvlucht: 4 mg 2C-P

Berichtdoor megatrippie » di mei 15, 2012 10:44 pm

mooi report franx ,
fijn dat het zo goed bevallen is.
zoals je weet ben ik zelf iets minder positief.
de laatste keer dat ik 2C-P heb gehad heb ik buiten een extreme vervelende bodyload weinig van het stofje mogen vernemen.
ik denk dat als ik de effecten moet omschrijven ze het dichste bij een hele lichte visual loze trip in de buurt komen.
de bodyload zal wel te maken hebben met de hoeveelheid die ik tot me heb genomen.
ik zit nog wel aan een nieuwe poging te denken maar de gedachte aan de. bodyload hebben me tot dusver tegen gehouden.
mocht ik toch beslissen om weer 2C-P te gaan nemen zal ik zeker een report of een reactie in dit topic plaatsen
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: 1ste Testvlucht: 4 mg 2C-P

Berichtdoor Stefaan » wo mei 16, 2012 5:56 am

Vind zelf 2c-p niet zo aantrekkelijk, mede omdat de tripreports regelmatig enigszins negatief zijn. Sommige mensen vinden een negatieve trip weer leuk, ik helaas niet :)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: 1ste Testvlucht: 4 mg 2C-P

Berichtdoor Davinci » wo mei 16, 2012 10:24 am

Je report heeft mijn nieuwsgierigheid gewekt. :)
2C-P intrigeert mij wel. Vooral de duur maakt het zo aantrekkelijk en gevaarlijk. 4mg bracht je al op een ++ blijkbaar. Toch wel zeer potent stofje.
Hoe zit het met de bodyload, even vervelend als die van 2c-e kan zijn?
Hoe zien de visuals eruit?
Welk ander tripmiddel komt het dichtst in de buurt?

Je reports zijn een waardevolle bijdrage aan het forum.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 1ste Testvlucht: 4 mg 2C-P

Berichtdoor Russ » wo mei 16, 2012 10:49 am

Ik heb al langer interesse in 2c-p, dit report maakt het opnieuw heel aanlokkelijk :kleuter:

Leuk report, leest gezellig weg, ben inderdaad ook benieuwd naar je ervaring met 8mg!
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: 1ste Testvlucht: 4 mg 2C-P

Berichtdoor FranX » wo mei 16, 2012 11:55 am

Davinci schreef:Je report heeft mijn nieuwsgierigheid gewekt. :)
2C-P intrigeert mij wel. Vooral de duur maakt het zo aantrekkelijk en gevaarlijk. 4mg bracht je al op een ++ blijkbaar. Toch wel zeer potent stofje.
Hoe zit het met de bodyload, even vervelend als die van 2c-e kan zijn?
Hoe zien de visuals eruit?
Welk ander tripmiddel komt het dichtst in de buurt?


Als we het moeten duiden dan vonden we onze ervaring met 4 mg overeen komen met ongeveer 50-60 mic lsd maar dan met wat meer relaxte headspace. Ik zal je een pb-tje sturen.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: 1ste Testvlucht: 4 mg 2C-P

Berichtdoor Ollie » do mei 17, 2012 6:46 pm

Jullie hebben je goed vermaakt, leuk om te lezen :wave:
Opa: Jongen, vrouwen da ben net paddestoel'n. A j de verkeerde het geat oe d'r an kapot.
Avatar gebruiker
Ollie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 128
Geregistreerd: za jan 21, 2012 10:21 pm

Re: 1ste Testvlucht: 4 mg 2C-P

Berichtdoor vork » do mei 17, 2012 7:30 pm

Leuk om te lezen :grin: Ik ben tegenwoordig alleen een beetje huivirig voor 2c-p na een dosserfout,ipv 9 mg nam ik 14 :woeh:
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: 1ste Testvlucht: 4 mg 2C-P

Berichtdoor FranX » vr mei 25, 2012 9:07 am

vork schreef:Leuk om te lezen :grin: Ik ben tegenwoordig alleen een beetje huivirig voor 2c-p na een dosserfout,ipv 9 mg nam ik 14 :woeh:


En wat was je ervaring met 14 mg?
En als je een vorige ervaring met minder mg had hoe was die ervaring?
Ben benieuwd.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: 1ste Testvlucht: 4 mg 2C-P

Berichtdoor vork » vr mei 25, 2012 2:45 pm

Eigelijk moet ik nog een reportje schrijven,ben nu even te lui hahah. Maar op 14 mg voelde het voor mij als meer dan 500 mic Acid Ik ging nogal hard,vette visuals en overweldigende mindset. Uiteindelijk maar wat pep gesnoven om een beetje grip te krijgen op dingen. Normaal doe ik dat nooit maar had een rustig tripje gepland en dat was dit totaal niet. Alles bij elkaar 18 uur lang getript :keta: Wel een mooie ervaring en alles was goed afgelopen. Rond de 9 mg zou ik aanraden voor een mooie trip.
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron