Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Welcome to my wonderland

Voor al je psychedelische avonturen.

Welcome to my wonderland

Berichtdoor 25tolife » ma feb 13, 2012 4:54 am

Oke voor jullie iets lezen weet dit, toen ik dit nam was ik geowoon thuis relaxed en na de beslissing was genomen dat ik voor (circa 2,5-3mg ofzo) nam. Kon nog net de joints draaien voordat ik mezelf erin meesleurde, werd ook erg moe ineens.

Ik nam de LSD en het licht wat ik ook had in mijn vorige trips was er weer en probeerde met me te praten, ik verstond iets als lay down and enjoy these precious moment. So I did went to bed with alot of weed pre makes and juice and I was gone fell in a very very very deeeep sleep

Hoe gek dit ook klinkt dit is niet mijzelf in deze tijd dus ik hoop maar dat jullie er een glimlach van krijgen! Peace]

Kwam op een nietsvermoedige dag terug tuis van werk ervaarde de meest intense zuiverheid van iets raars maar plezierig sprankelend en goeds wa door me heen ging en ik een schok van me eigen zelf kreeg. Ik ging gelijk naar een toilet+ moest weten weten hoe ik eruit zag,Ik was in een labaratoriumpak met wat reageerbuisjes met iets erin ik leek in een laboratorium te werken en er was een ernstig iets wat er ging gebeuren.
Scheen vooral synthesis te doen en er lang te werken want er was geen tijd die was niet nodig, iedereen zei tijd kost geld. Hoe zou je het vinden om 20seconde van je leven te moeten betalen voor een hot dog? Moest er erg aan wennen en het feit dat ik een andere versie ergens anders en andere tijd te zijn. Waarin de tijd kapot lijkt te zijn.Alles mogelijk is je kunt een ster model of wat dan ook zijn alleen moet je het uit je trekken tot je weet het is zover. Kan me overleden oma zien en spreken daar in mijn geval begon het griezelig. Zouden hier filmschrijvers hun inspiratie vandaan halen? Appart werk als dat zo is..

Toen kwam een vriend van het verleden die overleden was die me gevonden had door mijn nogal wat euh apparte pak. Kende hem heel goed
We bleken op school te hebben gezeten een tijd terug. Had hem verteld wat er was gebeurd maar hij geloofde me niet, tot ik zei ik kan je er denk ik ook mee naartoe brengen.
Toen kijk hij mij verstijfd aan en zei nee daar ben ik nu ook. Geschedenis gaat niet zomaar weg maar de theorieen die hij had over time is moey en het echt te hebben gezien made me wonder hoeveel tijd krijg je dan voor een week werken? Kon maar beter me mond houden (of juist niet) ik kreeg een grote promotie aangeboden ineens. een succesvol expiriment wat veel leven kan en zal redden kan nu voor massa productie de markt in (welk jaar het ook was) Mijn priveleven werd al snel een medialeven, allemaal bullshit over zogeneaamde vriendjes/verloofden. Ik zat op een mooie bank de zon ging onder
Welkom in mijn multi universe




Daar kwam ik een vriendin tegen die zei dat ze voor me gekomen was om te waarschuwen/helpen overhorizontalediagnale krachten en andere onbegrijpelijke woorden ze leek maar wat te nonsens te praten, maar toen kwam ze net zoals ik ook zelf bij kwam, ik hield haar vast en vroeg gaat het? En ze zei wie ben ik wie ben jij? Leek ook een complete blackout te hebbe en wist alleen onze ontmoeting nog na het ´voorval´. We probeerden naar antwoorden te vinden collega's te vragen wat er is wat we moeten doen?

Het vreemdste bleek waar te zijn er zijn al 10tallen spacecrafts de lucht in met genoeg eten en dergelijke voor 50 jaar voor een familie. Daar moesten we dus heen onze planeet stond op instorten ik kwam buiten en een planeet was zo dichtbij de aarde dat het een totale ramp zou zijn/worden. Wij waren de taak gegeven iedereen aan boord te brengen er waren wel paar honderdduizend grote spacecraft. Na veel gepraat en gedoe ging we weg iedereen was binnen had me taak gehaald! Nu gingen we naar iets wat ik nog niet wist/weten moet en een tijdelijke veilige planeet voor circa 140miljoen jaar. Aangezien het er allemaal wat donker was maar je wel de beste en mooiste sterren(stelsels) kon zien



Het is een absoluut paradijs om te leven daar.We bouwen een groot centre en een standbeeld als symbool van kracht. Niets hoefde fysiek te worden gedaan telekinese was een sleutel voor alles op te bouwen.Het werk zou ook zo snel mogelijk weer hervat worden van mij daar. Eindelijk tijd voor mezelf; andere dimensie gekomen/iets raars gedaan? Toen hoorde ik zelfs robots praten, na een tijdje ook gedachte van mensen wat een vloek om te hebben als je er niet goed mee omgaat. Stel je loopt een restaurant binnen en je weet alles van iedereen?


En nog iets wat me aandacht had was 'Time is money' op mijn linkerarm stond zon hoog viruele time moniter leek net alsof..
Na dat orde in gekkenland weer op orde was ging ik verder met werken maar kwam erg snel achter dat mijn ontmoeting iets had losgemaakt bij haar ze was een oprecht live mooie vrouw waar je naast wil wakker worden in de ochtend. Terwijl ik aan het dagdromen was kwam ze naar me toe en vroeg of vanavond wat te doen had, ik had niks speciaals daar gepland. Dus had de nacht van mijn leven met haar we gaan een gezin beginnen en op een mooi stuk land wonen in een leuke buurt met buren. Het leek erop dat ik letterlijk me eigen 'droomflow' bestuurde ze waren met alles wat ik dacht net wat sneller.

Eenmaal thuis aangekomen (wat meer op een palijs leek wow) er zijn 2 zwembaden daar en een bubbelbad met een prachtig lichte in de hoek van de tuin. De portier verwelkomde me vriendelijk en bracht de auto in veiligheid terwijl ik mijn droomhuis binnenliep, de plafonds, lichten de hele keuken het was meer dan ik me ooit had kunnen voorstellen. Alles elektrisch geregeld gezichtsherkenning, spraak,vinger herkenning


en zei computer en licht en pakte wat pepsi uit de vriezer en even kijken welke film leuk zo zijn om te kijken met Casper zo noemde hij zich. Dus ruimde wat op en pakte me boodschappen die netjes de producten verkoeld met ingebouwde koelkast. Er ontbrak letterlijk niets. Toen onze eerste meisje geboren werd was een geschenk uit de hemel en daarna een jongetje allebei gezond. Was reden voor een erg oud ritueel waar ik niets van kan herinneren maar het bleek een soort dmt of ander spul te zijn zodat we samen 1 groot hoofd waren en in elkaars herinneringen konden kijken en tips krijgen die anders nooit mogelijk zouden geweest.Dat was echt de meeste éénheid die ik ooit voelde neutraal positief en ontspannen. Nooit heroïne gespoten maar dit was erg zalig en viel in sliep zo. Toen ik wakker werd zongen de vogels alweer en we waren op onze eigen vertrouwde wereld waar alles volgens planning loopt.
Na wat luiers verschonen nachten minder kunnen slapen waren onze kinderen opgegroeid, ze gingen ook naar school net als hier maar dan compleet andersomondersteboven.

Ik merkte dat de kinderen een prachtige tijd hebben ze lachten allemaal op de foto's die we bij ons hadden. Dus het leuk een goede keuze en dat bleek het ook 5 jaar later werkte ze naast me als stagiaire in het laboratorium nog nooit zo trots geweest oo iets toen ik daar was rn hier ben, never mind next:

Het was erg bijzonder om mezelf te mogen ervaren op een erg hoog bewustszijnniveau. Dit leek een soort incomplete toekomst te zijn die net het extra zetje nodig heeft. En dat was eens echt wakker worden verder nadenken dan aan al die gigantische bedrijven die alles willen van jullie? Jullie levens/geld, de zorg tenminste zo was het voor sommige.

En de 3e wereld oorlog (war on drugs en ga maar door..) is een zinloze oorlog omdat het verbonden soms is een speciale naam voor. Ze maken alleen hun eigen industrie kapot alcohol nummer 2 doden/verkeersongelukken en roken doodt dagelijks erg veel mensen waarom het een wel en het ander niet.Dat is slechts mijn bescheiding mening. Nu alles weer goed leek te werken noemde iemand me he hey u there IT guy I'm your father follow me to this place calles promised lands You'l like it for sure! Maar kan een gezin nooit achterlaten zijn we daarnaartoe verhuist en begon het echte leven pas! :love:


Op dit moment werd ik wakker circa 55 uur nadat ik ging liggen op bed heb me hele droom geleefd lijkt het.. (het leek een uur voor mijn gevoel) maar daarna was ik weer terug bij bezinnen zonder ook maar een joint te hebben aangeraakt :O Oke dan :stoned:

Heb daar een tijd rondgedwaald en veel mogen leren het zijn vriendelijke wezens en net zo mens als jij en ik zijn.

Peace all keep to your safe doses!

Deze dose was way to much maar wou het toch even delen heb nog veel meer details hierover hierover als jullie het waarderen kan ik later er nog een stuk bijzetten. ;)



Peace!
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: Welcome to my wonderland

Berichtdoor Patrick Bateman » ma feb 13, 2012 9:29 am

Wow :hulde: Goed tripreport.
Avatar gebruiker
Patrick Bateman
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 256
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 12:36 pm

Re: Welcome to my wonderland

Berichtdoor Saikedellik » ma feb 13, 2012 10:58 am

Holy shit wat een verhaal! :love:
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Welcome to my wonderland

Berichtdoor Davinci » ma feb 13, 2012 1:19 pm

de wetten van het trippen lijken echt volledig anders... het lijkt alsof je geen visuals had, maar gewoon een full blown hallucinante nieuwe realiteit. Was je niet dodelijk uitgeput na die 55u? tripte je erna nog?
keep up the good work
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Welcome to my wonderland

Berichtdoor Dennenboom » ma feb 13, 2012 2:23 pm

Heerlijk report. :) Lijkt me idd wel ziek om dan na 55 uur terug wakker te worden. Bedankt om dit neer te schrijven.
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: Welcome to my wonderland

Berichtdoor 25tolife » ma feb 13, 2012 3:49 pm

Davinci schreef:de wetten van het trippen lijken echt volledig anders... het lijkt alsof je geen visuals had, maar gewoon een full blown hallucinante nieuwe realiteit. Was je niet dodelijk uitgeput na die 55u? tripte je erna nog?
keep up the good work



Was ik zeker ja, hen daarna nog eten gemaakt jointjes gerookt en verder gaan slapen na paar films te hebben gekeken. Werd ook wakker met pijn in me nek zal wel verkeerd hebben gelegen.

Davinci schreef:de wetten van het trippen lijken echt volledig anders... het lijkt alsof je geen visuals had, maar gewoon een full blown hallucinante nieuwe realiteit. Was je niet dodelijk uitgeput na die 55u? tripte je erna nog?
keep up the good work


Tijd was er niet meer ben ook van die week ma tot en met donderdag kwijt behalve dit wat ik nog wist, en een taperecorder ipv een en notisties.
En ja ik was na 55uur KAPOT ookal werd ik net wakker leek en hk was na een paar uur alweer moe, het was net of ik een ander leven instapte daar can't wait to see it back!And I Loved it like heavens joy :love:



Dank voor jullie lieve reacties allemaal :)
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: Welcome to my wonderland

Berichtdoor Maddog » ma feb 13, 2012 5:16 pm

[een ander leven instapte]

Dit had ik ook een keer in een trip. En ik communiceerde ook met mensen, en was in een compleet andere stad. Maar ik werd toen wakker in een ziekenhuiscapsule, had beademing op me. er ging een schuif open, en ik zag een scherm voor me. Waar meteen plaatjes en dingen op stonden als ik er maar even aan dacht.

Er werd gezegd dat ze de lucht toevoer moesten vervangen tegelijk met de vloeistoffen "perchemator" noemden ze dat de uitleg stond meteen op het scherm, als bij wikipedia. "vervangen of wissellen van vloeistoffen en gassen". ik kreek een tablet en een glas water, wat erg goed smaakte, ik voelde zelfs de koelte er van door mijn keel glijden. En net als bij narcose, veranderde alles om me heen vanuit het "wah wah" gevoel(zoals bij slagroompatronen) langzaam in stilte. en werd ik wakker in bed. Waar4na ik nog even moeite had om wakker te worden.


Misschien doe ik er een keer een tripreportje over.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Welcome to my wonderland

Berichtdoor Azy » ma feb 13, 2012 5:30 pm

Ik heb het een paar keer moeten lezen, en ik vat het nog niet allemaal, vaag reportje :) Je hebt jij bij die tijdsstukjes (tijd betalen voor hotdog, tijdklok in arm) enzo precies wel laten inspireren door de film In Time (http://www.imdb.com/title/tt1637688/) die gaat daar letterlijk over.

leuk om te lezen!
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Welcome to my wonderland

Berichtdoor 25tolife » ma feb 13, 2012 6:58 pm

Azymuth schreef:Ik heb het een paar keer moeten lezen, en ik vat het nog niet allemaal, vaag reportje :) Je hebt jij bij die tijdsstukjes (tijd betalen voor hotdog, tijdklok in arm) enzo precies wel laten inspireren door de film In Time (http://www.imdb.com/title/tt1637688/) die gaat daar letterlijk over.

leuk om te lezen!


Zku kunnen inderdaad, echter was ik in cartoonworld en niet deze wereld , ik leefde op de grens alles was half cartoon aan het worden.
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: Welcome to my wonderland

Berichtdoor Ollie » ma feb 13, 2012 8:03 pm

Klink echt als een zwaar bijzondere trip joh! :hulde:
Opa: Jongen, vrouwen da ben net paddestoel'n. A j de verkeerde het geat oe d'r an kapot.
Avatar gebruiker
Ollie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 128
Geregistreerd: za jan 21, 2012 10:21 pm

Re: Welcome to my wonderland

Berichtdoor 25tolife » ma feb 13, 2012 11:49 pm

Ollie schreef:Klink echt als een zwaar bijzondere trip joh! :hulde:


Ja dit was letter en figuurlijk the wake up call :shock:
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: Welcome to my wonderland

Berichtdoor Maddog » di feb 14, 2012 2:16 am

Ik vraag me wel eens af, Het eerste moment dat je je bewust werd van deze wereld. Is dat het echte moment? Of stapte je er ook zo maar in, net als je dat doet in de andere dimensies.

Oh, ja nu draaf ik door. denk ik.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Welcome to my wonderland

Berichtdoor Schism » di feb 14, 2012 2:57 am

Klinkt goed! As always!

Het wordt weer eens tijd voor ons. :)
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Welcome to my wonderland

Berichtdoor heaven » do feb 23, 2012 4:51 pm

Wauw weer een erg leuk reportje, erg diepgaand zo te lezen. Maar ja moet je maar net van houden.

Ik heb ge goed geamuseerd ermee in ieder geval! :beer:
Avatar gebruiker
heaven
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 56
Geregistreerd: di feb 21, 2012 2:19 am

Re: Welcome to my wonderland

Berichtdoor Ryan1 » do mei 10, 2012 4:31 am

ik snap hem serieus niet
van blauwe energy
naar een droom van 55 uur?

of zie ik het verkeerd
Ryan1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 96
Geregistreerd: zo apr 22, 2012 2:35 am

Welcome to my wonderland

Berichtdoor Aaltje » do mei 10, 2012 6:42 am

Ryan1 schreef:ik snap hem serieus niet
van blauwe energy
naar een droom van 55 uur?

of zie ik het verkeerd

:#:


Verzonden vanaf mijn kenzertrieste iPhone.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron