Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

O-Desmethyltramadol, toch even wennen, zo'n opiaat.

Alle tripreports over verdovende stoffen komen hier terecht.

O-Desmethyltramadol, toch even wennen, zo'n opiaat.

Berichtdoor Hashja » di okt 18, 2011 4:26 pm

Beste forumleden,

Mijn versie van de ervaring met O-desmethyltramadol. Het is mijn eerste ervaring met een opiaat.

Wat: 1×55mg (oraal) en 2×11mg (nasaal). O-Desmethyltramadol. - 3 tot 4 patronen lachgas. - Wiet in de vorm van 2 pijpjes.
Waar: Thuis. Een woning buiten af, op een mooie herfst dag.
Wie: Ik en Kliko

Set en Setting: Ik was uitgerust, vrolijk en enthousiast over de komende middag. We waren bij mij thuis. Geen verplichtingen deze dag en een hoge kwaliteit geluidsset tot onze beschikking.

De ervaring:
14:50: De inname, een capsule met 55mg ODT (O-Desmethyltramadol) weg gespoeld, terwijl ik lichtelijk honger had, met wat spa & fruit.
15:12: Ik begin me erg relaxed te voelen. Het is niet zo sterk aanwezig dat ik met zekerheid kan zeggen dat het geen placebo is, maar dat wacht ik nog even af op dit moment.
15:18: Het is geen placebo geweest. Ik voel me duidelijk relaxeder dan normaal. Bewegingen voelen vloeiend aan en snel heen en weer kijken lijkt wat verstoord. Alsof je héél lichtelijk bent aangeschoten van alcohol.
15:26: Ik voel me wat zwak en trillerig. Maar dit komt waarschijnlijk omdat ik mijn ontbijt al om een uur of 09:00 op had. Dus Kliko en ik gooien er een pizza in.
Ondertussen wat lekkere muziek op gezet en lekker buiten een stoel gepakt en in de zon gaan zitten.
15:42: Begonnen met een halve salami pizza. Hij smaakt niet persé lekkerder dan normaal, zoals bij THC vaak het geval is.
15:52: De halve pizza is naar binnen gewerkt. Effect is ondertussen wat sterker aanwezig. Het is een zeer aangenaam en chill effect. Maar van een echte 'roes' durf ik niet te spreken. Het is heel licht dromerig/zweverig.
16:00: We hebben besloten beide een nasale dosis te nemen om het effect te ondersteunen en een roes op te zoeken. 11mg nasaal bij gepakt op dit tijdstip. Het brand mild in de neus.
16:05: Het effect is duidelijk in kracht toegenomen. Ik dwaal vrij snel af met mijn gedachtens, maar niet overdreven vaak. Het luisteren naar Kliko en het schrijven van een text gaan niet goed samen.
16:16: Het evenwicht van mijn ogen neigt daar de gesloten stand. HEt is niet dat ik moe ben, het is meer dat het heerlijk is om lekker met mijn ogen dicht naar de muziek te luisteren. Ik beleef muziek niet persé intenser, maar het voelt goed om er lekker met mijn ogen dicht ervoor te gaan liggen. Ik voel me erg relaxed, met name in mijn lede maten. Tevens begonnen aan een zak chips waar ik uiteindelijk maar een beetje gehad heb. Ook heb ik last van enorme kriebel aan het puntje van mijn neus steeds. Dit komt overduidelijk door de ODT. Het effect is echter niet storend.
16:38: We hebben besloten om er lachgas bij te proberen.
16:41: Weer bij genoeg om dit op te kunnen schrijven. De lachgas duurde een minuut of 2-3.
Het effecht was bijzonder. Het ODT effect werd enorm versterkt. Ik voelde een ultieme relaxed heid in mijn lichaam, maar niet zozeer in mijn hoofd. Mijn gedachten gingen niet zo 'out of control' zoals ze normaal met lachgas altijd doen, maar het was gewoon KEI HARD chillen. Ook was er duidelijke euforie te bespeuren bij de lachgas/ODT combinatie.
16:44: De Lachgas gaf ons wel het idee dat er meer uit de ODT valt te halen. Ik heb geen overweldigend warme-deken-gevoel of echt een roes, zoals veel beschreven wordt. We hebben besloten om zo nog een beetje bij te nemen.
16:53: Hoewel ik me er erg van bewust ben dat deze inname mij misselijk gaat maken, omdat mijn lichaam me er al een waarschuwing voor gegeven heeft, heb ik toch besloten om het effect verder te onderzoeken. Op dit tijdstip heb ik weer een nasale inname gehad van 11mg ODT.
16:59: Het effect is nu sterk aanwezig. Mijn ogen vallen bijna dicht, maar niet omdat ik moe ben, het is gewoon enorm fijn. Ik kan mijn hart voelen kloppen en schrijven gaat behoorlijk langzaam. Mijn misselijkheid blijft verrassend in bedwang op dit moment. Ook heb ik een andere ademhaling dan normaal. Hij is minder diep.
17:08: Veel bewegen stimuleert mijn misselijkheid. Op dit moment pak ik uit voorzorg toch een emmer om bij me te houden. Terwijl ik deze actie onderneem speelt het meer en meer op, door het bewegen. Ik besluit om naar de WC te lopen en er boven te gaan hangen.
17:13: Na een tijde heerlijk met mijn kop op de WC-rand te hebben doorgebracht ga ik weer terug naar de kamer. De misselijkheid zakt enorm weg als ik niets doe, dus besloot ik de reis terug naar de kamer te maken.
17:25: Het effect is enorm fijn! Er zijn een soort CEV's aanwezig. Maar deze moeten zelfs gestimuleerd worden. Het is een beetje alsof denken wat meer gevisualiseerd wordt. Je kijkt er echt naar. Hoewel dit wel voornamelijk gedachtespinsels zijn zoals foto's en plaatjes van mensen die ik helemaal niet ken, random gegenereerd. Tijd voor nog een ballon!
De ballon haalt even veel uit als de vorige keer. Hoewel Kliko echt visuals blijft houden lang na de lachgas! Hier is bij mij geen sprake van.
17:37: Op dit tijdstip vullen we samen de pijpkop van mijn waterpijp. We hebben beide enorm zin in een dosis THC.
17:45: De pijp kop is op.
18:30: Pijp kop nummer 2 is ook op.
19:58: De THC deed het goed. Het gevoel van verdoofd zijn nam niet heel erg toe, wel had ik het gevoel dat mijn extremiteiten kouder werden, wat typisch is voor mij op wiet. De misselijkheid bleef even sterk aanwezig als ik te veel bewoog. Dit heeft me ook een beetje in de weg gezeten vanaf daar. Wel volledig weg kunnen dromen bij de muziek, dit was echt heerlijk, vooral in combinatie met nog een ballonnetje. Het effect van een ballon met ODT & THC was een stuk meer high dan alleen met ODT.
20:12: Het effect is een stuk afgenomen, maar nog steeds duidelijk aanwezig. Misselijkheid gaat evenredig met het effect, en zal denk ik pas helemaal afnemen als het ODT effect ook weg is. Dit wordt later in de avond bevestigd als het ODT effect verdwenen is.
23:00: Het effect is niet meer te onderscheiden van de restjes THC. Ik besluit naar bed te gaan en ben direct als een blok in slaap gevallen.
Day after: Geen last van een kater of iets wat er op lijkt. Ben gewoon lekker uitgerust wakker geworden en voel me actief en fit. Ben nog voor school bezig geweest.

Samenvatting:
O-Desmethyltramadol vind ik opzich heerlijk spul. Je lichaam voelt relaxed en wat verdoofd aan. Ook krijg je er kleine pupillen van en kost concentratie wat meer moeite. M'n Libido daalde, m'n eetlust werd niet meer of minder en muziek was niet veel intenser dan normaal.
Ik ben alleen bang dat ik er eerst aan moet 'wennen'. Ik ben niet ervaren met opiaten en dit is dan ook mijn eerste. ODT vond ik pas interessant worden op het moment dat ik ook misselijk werd. Ook is het duidelijk anders 'chill' dan benzo's. Het is een stuk verdovender dan benzo's en benzo's vond ik op zijn beurt wat minder 'verveeld'.
Ik ga zeker wat meer experimenteren met dit spul in de hoop dat ik pas misselijk wordt bij wat hogere dosissen zonder tolerantie. Maar binnenkort heb ik andere dingen op de planning staan.
Tot nu toe geef ik het een (persoonlijke!) 7/10.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: O-Desmethyltramadol, toch even wennen, zo'n opiaat.

Berichtdoor Sjaak101 » di okt 18, 2011 7:08 pm

Een tip voor misselijkheid en evt jeuk: anti-histamines. Dit zijn medicijnen die vaak tegen allergische reacties zoals hooikoorts worden gebruikt. Zijn geloof ik gewoon vrij verkrijgbaar bij drogist of apotheek en hebben vrijwel geen ernstige bijwerkingen. Wiet kan ook helpen tegen misselijkheid..

Verder, leuk report, en je moet het ook een soort van leren waarderen denk ik inderdaad. Ik heb al veel ervaring met tramadol, waar ik ook erg van geniet, en vergeleken daarmee is dit echt de shit..
Avatar gebruiker
Sjaak101
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:08 pm

Re: O-Desmethyltramadol, toch even wennen, zo'n opiaat.

Berichtdoor Sagana » di okt 18, 2011 9:24 pm

Is dit dan heftiger dan gewone Tramadol?

Leuk geschreven. :)
Sagana
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: wo okt 12, 2011 12:55 am
Woonplaats: België

Re: O-Desmethyltramadol, toch even wennen, zo'n opiaat.

Berichtdoor Sublimo » vr okt 21, 2011 11:34 pm

Altijd leuk zo een eerste tripreport over een nieuwe stof. 8-)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: O-Desmethyltramadol, toch even wennen, zo'n opiaat.

Berichtdoor Jmths » za jul 16, 2016 9:49 am

Sagana schreef:Is dit dan heftiger dan gewone Tramadol?

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar als ik goed uit mijn hoofd herinner werkt het 'heftiger'/prettiger dan tramadol om de volgende reden: Tramadol duurt zo'n 1,5-2uur voordat deze in de lever gemetaboliseerd naar O-Desmethyltramadol. Na deze 1,5-2uur beginnen de effecten aanzienlijk prettiger en recreatiever te worden.
Om deze reden is O-Desmethyltramadol dan ook een stuk potenter in gewicht en prettiger in gebruik dan Tramadol.

Ik ga zeker wat meer experimenteren met dit spul in de hoop dat ik pas misselijk wordt bij wat hogere dosissen zonder tolerantie. Maar binnenkort heb ik andere dingen op de planning staan. Tot nu toe geef ik het een (persoonlijke!) 7/10.

Opiaten worden naar mijn ervaring een stuk prettiger nadat je deze al een aantal keren hebt gebruikt, mijn lichaam leek deze op het begin af te stoten en op een later moment van gebruik er naar te verlangen. Na een stuk of 6-10 ervaringen neemt de misselijkheid aanzienlijk af, de tolerantie relatief gezien flink toe (de eerste paar keren komen opiaten extra hard binnen) en lijkt het plezierig effect dus aanzienlijk toe te nemen (en wordt deze dus ook een stukje verslavender).
Ze zeggen dat de afkick van benzodiazepines heftiger kan wezen/is dan die van opiaten wat ik op zich nog wel wil geloven maar naar mijn ervaring zijn opiaten (na verloop van tijd) toch wel een pak verslavender dan benzodiazepines, probeer hier mee op te passen dus.

Los daarvan, mooi rapportje over een relatief onbekend middel, bedankt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: O-Desmethyltramadol, toch even wennen, zo'n opiaat.

Berichtdoor Maus » za jul 16, 2016 9:07 pm

Leuk verslag, dank! 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: O-Desmethyltramadol, toch even wennen, zo'n opiaat.

Berichtdoor Poseidon » za jul 16, 2016 11:55 pm

Maurits schreef:Leuk verslag van non-actieve member uit 2011
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: O-Desmethyltramadol, toch even wennen, zo'n opiaat.

Berichtdoor Maus » zo jul 17, 2016 9:50 am

Poseidon schreef:
Maurits schreef:Leuk verslag van non-actieve member uit 2011


Shit, ik zuip teveel :beer:

:oops: :lol:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: O-Desmethyltramadol, toch even wennen, zo'n opiaat.

Berichtdoor Poseidon » zo jul 17, 2016 11:11 am

Maurits schreef:Shit, ik zuip teveel :beer:
:oops: :lol:


De combinatie alcohol/benzo's is ook een aanrader voor om scherp te blijven en je geheugen op pijl te houden. Opiaten erbij transformeren je brein helemaal in een superprocessor :grin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: O-Desmethyltramadol, toch even wennen, zo'n opiaat.

Berichtdoor Maus » zo jul 17, 2016 2:10 pm

Poseidon schreef:
Maurits schreef:Shit, ik zuip teveel :beer:
:oops: :lol:


De combinatie alcohol/benzo's is ook een aanrader voor om scherp te blijven en je geheugen op pijl te houden. Opiaten erbij transformeren je brein helemaal in een superprocessor :grin:

Tja, zat gisteren aan de Lyrica, Clonazepam, Valium, wiet, hasj en whisky. Heb dus een excuus :grin:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: O-Desmethyltramadol, toch even wennen, zo'n opiaat.

Berichtdoor Amvitamientje » zo jul 17, 2016 3:57 pm

Poseidon schreef:De combinatie alcohol/benzo's is ook een aanrader voor om scherp te blijven en je geheugen op pijl te houden. Opiaten erbij transformeren je brein helemaal in een superprocessor :grin:

Dit is helemaal geen aanrader! Het is misschien wel lekker, maar alcohol/benzo/opiaten kan nogal gevaarlijk zijn!
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: O-Desmethyltramadol, toch even wennen, zo'n opiaat.

Berichtdoor Poseidon » ma jul 18, 2016 12:26 pm

Dat was ironisch bedoeld bro, een techniek die jij hier op df ook veelvuldig toepast 8-)

Je hebt echter gelijk: dit kan op onwetenden verkeerd overkomen, waarvoor ik jou en de rest van het forum mijn nederige excuses aanbiedt. :oops:

Voor de goede orde mensen: naast het aantasten van je cognitieve vermogens kan het combineren van 3 downers tot een ademhalingsstilstand leiden. :(
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner