Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

6-APB, een potente stof.

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

6-APB, een potente stof.

Berichtdoor Hashja » di apr 26, 2011 2:15 pm

Beste forumleden,

Graag wil ik met jullie mijn ervaring met 6-APB delen, en dus hier mijn ervaring:
Voor sommigen is het wat lang geworden, dus onderaan staat een samenvatting van wat ik van 6-APB vond!

Wat: 1×100mg en 1×50mg 6-APB capsule's.
Waar: In "'t Hok" (een oude koelcel omgebouwd tot zit/feest hok) bij een vriend van me. Buiten af.
Wie (de namen zijn fictief): Selle (6-APB), Kimberly (4-FMP), Nick (4-FMP), Char (4-FMP), I (4-FMP), Udo (4-FMP) en Jelles ('Alegria, smartshop stimulant)

Set en Setting: We waren bij Selle's huis. Hij heeft een oude koelcel omgebouwd tot zit/feest hok. Hier zitten we vaker. Het is ongeveer 36M² groot. Hij heeft een goede geluidsinstallatie staan die ook hard genoeg kan. Ook s'nachts omdat de dikke geïsoleerde muren bijna al het lawaai tegen kunnen houden waardoor zijn ouders niets horen. Binnen hadden we een grote hoekbank staan en nog een kleiner bankje. Allemaal zijn we erg goede vrienden. Kimberly is mijn vriendin, I is Selle's vriendin en Char is Nick's vriendin. Jelles kwam een stuk later nog aan.
Buiten hadden we een picknick bank en een zit bank staan rond een vuurtje in een oude ton.
Selle woont erg buiten af, omringt door weilanden en bossen.
Ikzelf heb de dag gewerkt van 07:30 tot 17:30 en was daarom al vanaf 06:45 wakker.

De ervaring:
T-00.40: De inname. Ik had voor mijzelf en Selle 1 capsule met 100mg, en 1 capsule met 50mg 6-APB per persoon gemaakt. Na elkaar een succes te hebben gewenst nam iedereen zijn/haar eerste dosis. Voor mij en Selle was dat dus 100mg 6-APB.

T-00.30: De eerste mensen begonnen al wat van de 4-FMP te merken. Met name Nick en Udo begonnen al erg veel te praten en rond te lopen. Selle en ik voelden wel wat, maar wisten dat dit een duidelijk placebo was. Het was het gevoel wat we bij elke drug voelen, en kon daarom niet gerelateerd zijn tot 6-APB.

T-00.10: Het placebo effect was geweken en Selle en ik waren beide nog nuchter. Kimberly voelde ook nog niet veel van de 4-FMP, maar verder zat iedereen al lekker in, sommige waren binnen muziek aan het luisteren en anderen zaten samen met ons buiten bij het vuur te praten.

T+00.00: Selle kwam net van de WC terug en zei dat hij zich wel wat vaag begon te voelen. Ik moest ook naar de WC en ben daar ook gaan zitten. Ik werd er wat onrustig, ik was een spelletje aan het spelen op Selle's telefoon maar had er niet echt het geduld meer voor.
De opkomst ging een beetje trapsgewijs vanaf hier. Telkens kwam er een klein beetje bij boven op en dat hield even aan. Dan, met pak wel 5min voelden we het beide weer heel iets intenser worden. Bij Selle ging dit een stuk sneller.

T+00.20: Selle zat er lekker in en ging er goed. Ik zelf voelde het heel langzaam opkomen en zat nog lang niet op zijn niveau. Ik vroeg hem het te beschrijven. "Het heeft echt iets weg van MDMA, ik ben best wel van de pin, maar dan minder vaag".

T+00.30: Nu zaten we er beide lekker in. Het was echt een MDMA-like rush alleen dan leek het wat subtieler. Mijn pupillen waren een stuk groter en licht zag er zeer intens uit.
Je voelt je net zo lekker als bij MDMA, alleen dan is het wat minder wazig. Denken lukt ook wat beter dan bij MDMA, maar het heeft er echt veel van weg. Ook vond ik het een wat van een trippy effect hebben. Kleuren waren intenser zoals bij 2c-B.

T+01.00: We zaten lekker bij het vuur toen ik besloot samen met Nick binnen wat Dubstep op te zetten. We zetten de Shambhala mix uit 2009 op en gingen helemaal los. Er was duidelijke stimulatie aanwezig maar toch kon ik lichtelijk merken dat ik de hele dag gewerkt had. Mijn manier van dansen was wat 'rustiger' dan die van Nick.

T+02.00: Selle en ik waren verbaast over hoeveel euforie dit stofje teweeg bracht. Het was nog steeds even veel als het moment dat we de piek bereikt hadden, we gingen nog steeds even lekker.

T+03.00: Het effect begon nu met vlagen te komen. Zo zwakte het een bijvoorbeeld een kwartiertje een beetje af, waarna het weer terug kwam. Deze vlagen waren werg onregelmatig. De intervallen konden 5 min zijn maar ook 15, evenals de duur van elke vlaag.

T+04.00: Dit was een moment waarop de vlaag waarom we wat minder hard gingen al 20 min aanhield. Dus we dachten, laten we die andere 50mg ook pakken. We wouden namelijk weer op het oude niveau terug klimmen.

T+04.30: We dachten dat de 50mg al weer was in-gekick. De opkomst was net zo trapsgewijs als de eerste inslag. Ik herinner nog dat ik tegen Selle zei: "Aah, hij doet het weer lekker, hij komt net zo op als aan het begin, lekker met stapjes, steeds iets harder." Hij was het er mee eens.

T+04.40: Ik was lekker bij het vuurtje aan het praten toen de 6-APB me met een metalen vuist in mijn gezicht sloeg. het ene moment was ik aan het praten, en ineens BAM! Ik kon niks anders meer zeggen als: "Wow.. Gast.. Ik ga ineens NET zo KANKER hard!" Mijn ogen begonnen te draaien en ik voelde een hele harde MDMA rush door mijn lichaam heen vloeien. Dit was ontzettend lekker! Deze bouwde zich gedurende 10min steeds harder op. Ik realiseerde me dat DIT pas die 50mg was die ik bij genomen had, en dat dat van hiervoor gewoon vlagen waren van de initiële 100mg 6-APB.

T+04.50: Ik werd met vlagen misseleijk en ging echt gruwelijk hard. Het koste me ook moeite om niet fout te gaan. Mijn onderarmen en vooral handen tintelden als een gek. Dit baarde mij zorgen wegens vasculaire constrictie. Na een snelle check van ledematen en extremiteiten besloot ik dat dit niet met mijn bloedvaten te maken had. Maar dat het mijn zenuwen waren die een flinke opdonder kregen. Het lukte me uiteindelijk om niet fout te gaan en intens te genieten van het overweldigende gevoel. Ik werd met 3 of 4 vlagen misselijk, maar zoals altijd, hoef ik niet te kotsen en was het met 5min weer weg.
Selle ging ook erg hard maar het geen last van tintelingen of misselijkheid.

T+5.00: Selle, Jelles en ik besloten een rondje te gaan lopen en via het bos en vervolgens door het weiland terug naar huis te lopen.

T+05.15: We liepen nu midden in het bos en besloten te pauzeren op een omgevallen boom. Hier is wanneer ik echt doorkreeg dat 6-APB een trippend effect geeft aan je visuele gedeelten. De grond bewoog héél lichtjes zoals bij 2c-B. Het leek te ademen en te krioelen. Ook de kleuren van de grond waren een stuk intenser. Ik besloot mijn ogen dicht te doen, en jawel, vette CEV's. Tunnels, patronen, echt van alles en heel kleurrijk.

T+06.00: We kwamen weer terug aan bij het hok. We gingen nog even bij het vuur zitten en toen zijn we naar binnen gegaan en hebben daar nog een tijdje door gefeest. Tevens moet ik er even bij zeggen, dat de euforie nog steeds sterk aanwezig was, die bleef maar doorgaan en zwakte nauwelijks af!

T+09.30: Het effect was minder geworden. Ik voelde me nog steeds goed maar het grootste deel van de stimulatie was eraf. De euforie was nog wel lichtelijk aanwezig, tot mijn verbasing.
Ik deed mijn ogen af en toe dicht maar de CEV's waren nu veranderd. Ze waren hetzelfde als na een avond flink MDMA gebruikt te hebben. Het waren de meest wazige en random beelden die door mijn hoofd schoten. Zo zag ik een ninja turtle/squirtel hybride op een trekker voorbij rijden die met een machine geweer allemaal heggen kapot schoot. :woeh:

T+10.30: Mijn lichaam was uitgeput en Kimberly en ik besloten de groep te verlaten en lekker naar huis te gaan. Ik voelde me niet meer euforisch maar er was ook zeker geen sprake van depressiviteit. Uit voorzorg heb ik after E genomen en zijn we naar huis gereden.

T+11.00: Uit voorzorg heb ik een capsule van 30mg Temazepam genomen en ben ik lekker gaan slapen.

Die dag: Die dag was ik wat vermoeid.

De dag daarna: Ik was ook wat vermoeid maar functioneerde weer goed.

Vandaag (dinsdag): Ik voel me weer helemaal de oude, nergens last van! (mede dankzij de After E denk ik!)

Samenvatting: 6-APB vond ik een fantastische stimulant. De euforie hield ongelofelijk lang aan! Het heeft echt veel weg van MDMA en duurt sowieso langer! Het had ook wat weg (op visueel gebied) van lichte 2c-B. De wereld om mij heen 'ademde' heel lichtjes en kleuren waren erg opvallend en helder. Ik geloof dat de gemiddelde piek (van 1 keer doseren) zo'n 3 uur duurt en het totale effect zeker zo'n 6 uur.
Na een tijde komt de 6-APB met onregelmatige vlagen terug. Vergis je daarom niet met bij-doseren. Bij ons pakte dit nog goed uit, maar het had ook flink mis kunnen gaan, vooral omdat het een RC is.

Aan jullie: Ik ben niet zo bekwaam met het schrijven van Trip-reports, dus vraag gerust naar details! Bedankt voor het lezen! :love:

Groeten,
Hashja
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor Catatonic » di apr 26, 2011 5:01 pm

Mooi report!
Avatar gebruiker
Catatonic
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 69
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:45 pm

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor Einstein » di apr 26, 2011 6:19 pm

Bijna te mooi om waar te zijn. Als ik al niet enorme ladingen RC's en dergelijke tot mijn beschikking zou hebben zou ik dit ook bestellen :love:

Goed report, nu heb ik er ook zin in :rock2:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor XM77 » wo apr 27, 2011 12:05 am

Damn, dus dit is zeg maar een soort MDMA maar dan nog sterker, met lichte 2C-B-achtige visuals, en bijna een halve dag werkzaam?

Heel interessant... hier moet ik eens wat meer over gaan lezen binnenkort.
XM77
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:41 pm

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor BassFace » wo apr 27, 2011 6:31 pm

Klinkt goed :rock:
Nice report!

Is deze RC nog legaal en hoeveel betaal je eigenlijk???
Take a trip into the world that's beyond your imagination
Avatar gebruiker
BassFace
Newbie
Offline
 
Posts: 24
Geregistreerd: wo apr 27, 2011 6:17 pm

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor Hashja » wo apr 27, 2011 8:15 pm

XM77 schreef:Damn, dus dit is zeg maar een soort MDMA maar dan nog sterker, met lichte 2C-B-achtige visuals, en bijna een halve dag werkzaam?

Heel interessant... hier moet ik eens wat meer over gaan lezen binnenkort.


Naja, halve dag werkzaam, het was wel met een eenmalige bijdosering. En die visuals waren echt héél licht en bij hoge dosis.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor Einstein » wo apr 27, 2011 10:29 pm

BassFace schreef:Is deze RC nog legaal en hoeveel betaal je eigenlijk???

Wettelijke status is dubieus (als met alle RC's), maar in principe zou je dit nog zonder al te veel moeite "legaal" moeten kunnen krijgen. Is ook niet heel duur, zo te zien.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

6-APB, een potente stof.

Berichtdoor muz1k » do apr 28, 2011 2:20 pm

Het enige wat ik kan vinden zijn pellets ofzo. Kan iemand mij uitleggen wat dat is en hoeveel dat is?
wil een geit als huisdier
Avatar gebruiker
muz1k
Master
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 478
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:44 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor Hashja » do apr 28, 2011 2:29 pm

Pellets zijn gewoon pillen. En volgens mij zit er 100mg of 115mg in. Gezien de prijs denk ik 100mg, maar dat weet ik niet zeker.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor Sublimo » do apr 28, 2011 6:39 pm

Prachtig tripreport ! :love:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor Ciakranar » do apr 28, 2011 7:18 pm

WHAHAHAHAA XD "Zo zag ik een ninja turtle/squirtel hybride op een trekker voorbij rijden die met een machine geweer allemaal heggen kapot schoot" Dude, dat is echt het meest briljante dat ik sinds tijden heb gelezen. Kudo's foor 6-APB en je onderbewustzijn. Leuk report.
Done: LSD, paddo's, truffels, DMT, 2c-b, ketamine, N2O, N2O 2.0, alcohol, wiet, MDMA, diazepam, temazepam, oxazepam, midazolam, alprazolam, lorazepam, 4-AcO-DMT, caffeïne

To do: DXM, PCP, ayahuasca, flunitrazepam, opium
Avatar gebruiker
Ciakranar
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 213
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 8:46 pm

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor Hashja » zo mei 22, 2011 9:46 pm

Graag wou ik even iedereen bedanken voor de positieve reacties. :love:

Stay save.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor overalennergens » zo jun 19, 2011 8:53 pm

Klinkt heel vet, misschien toch even achteraan gaan..
overalennergens
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 32
Geregistreerd: do jun 09, 2011 6:36 pm

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor Inhalicus » zo jun 19, 2011 9:57 pm

Het klinkt als een erg leuke RC moet ik zeggen. Alleen wel jammer dat het een vrij duur stofje is. :)
Avatar gebruiker
Inhalicus
Guppekop
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 590
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:39 pm
Woonplaats: ZH

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor MDMC » zo jun 19, 2011 10:08 pm

Ik ben zelf ook al een tijd nieuwsgierig naar 6-APB. Ik moet zeggen dat ik vaak lees dat je er misselijk van kan worden, dat is erg jammer. Lijkt mij iig een leuke en interessante ervaring! Goede tripreport, fijn om te lezen..
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor Hashja » di jun 21, 2011 9:09 pm

Misselijkheid is bij mij ongeveer net zo groot als bij MDMA.
Als ik rond de 180mg MDMA in één keer erin gooi heb ik ook even een moment waarop ik het gevoel heb dat ik moet overgeven. Bij mij zakt dit altijd na 5-10min weer weg, maar heb zat vrienden die even een momentje voor zich zelf moeten hebben. :puke: :P
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor Kliko » wo aug 10, 2011 5:08 pm

Ik blijf het ook gewoon een prachtig report vinden, kudos Hashja
2010 =]
Avatar gebruiker
Kliko
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 4:58 pm

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor Taxi. » do jan 12, 2012 7:32 pm

Beetje laat,, maar shííít hee! :hulde: Na het lezen van dit report ben ik gewoon verplicht deze stof in huis te halen :kleuter:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor Bonke » vr jan 13, 2012 4:40 pm

Leuk report, ik begin ook steeds nieuwsgieriger te worden naar dit stofje :grin:
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor edblok2 » za jan 21, 2012 6:41 pm

Dat After-E, wordt toch sterk afgeraden tegenwoordig? Schijnt ipv te helpen juist erg slecht te zijn voor je lichaam na XTC.

Verder een mooi report, klinkt ZEER aantrekkelijk, dat 6APB... :love:
edblok2
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: vr jun 24, 2011 10:15 am

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor Dissendium » di feb 07, 2012 1:19 am

edblok2 schreef:klinkt ZEER aantrekkelijk, dat 6APB... :love:


dit dus. :woeh:
Keep the core alive.


De rood-wit-blauwe kleuren,
van de nederlands vlag. die zal ik blijven eren,
tot aan mijn laatste dag!
Avatar gebruiker
Dissendium
rengdengdeng
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 673
Geregistreerd: zo jul 24, 2011 1:21 am

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor Snoeper » vr feb 17, 2012 1:48 pm

Helemaal te gek! Mijn gram komt vandaag of morgen binnen! Ben echt heel benieuwd geworden! Verkies je dit nu boven mdma?
Brood is mislukt bier.
Avatar gebruiker
Snoeper
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 69
Geregistreerd: wo feb 15, 2012 6:22 pm
Woonplaats: Onder zeeniveau

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor Stefaan » vr feb 17, 2012 1:55 pm

Persoonlijk vind ik het lekkerder dan mdma omdat ik wat helderder van geest blijf, maar met de rush, de energie, de liefde, en de enorme drang om te knallen :rock:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor BOOBS » vr feb 17, 2012 3:10 pm

Waar kan ik RC bestellen zoals 6apb? Of valt dat onder drugshandel?

in dat geval, verwijder ik me post weer
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor Doc » vr feb 17, 2012 3:30 pm

Fackell schreef:Waar kan ik RC bestellen zoals 6apb? Of valt dat onder drugshandel?

in dat geval, verwijder ik me post weer


lala
Laatst bijgewerkt door Doc op vr jun 29, 2012 4:15 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor MrPink87 » di feb 21, 2012 12:45 am

Vragen naar verkoop(punten) is verboden.
Gebruiker krijg een ban.
MrPink87
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: di feb 21, 2012 12:42 am

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor Afca_Remy » di jul 31, 2012 11:38 am

Ben toch wel erg benieuwd geworden na dit stofje..
Misschien een goed idee voor een weekend lang knallen op Decibel:rock:
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor Hashja » vr jan 11, 2013 1:59 am

Bedankt allen. :love:

Snoeper schreef: Verkies je dit nu boven mdma?


Dat ligt echt aan set en setting. Op een feest zou ik dit liever doen dan MDMA. Want bij MDMA wil ik gewoon niet meer weten wat boven of onder is, dus dat doe ik liever in een setting zoals in het report.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor Towel » vr jan 11, 2013 2:34 am

Leuk tripreport! Heel veel herkenbare dingen ook. :D

Ik ben het er ook helemaal mee eens, heerlijk spulletje, en niet zo vaag in je hoofd.
Towel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:45 pm

Re: 6-APB, een potente stof.

Berichtdoor san am » vr jan 11, 2013 5:35 pm

Ik verkies zelf mdma boven 6-apb. Vind het vaag zijn zo heerlijk en uitspraken als 'doe maar niet ik ben een dolfijn' blijven toch legendarisch. Verder vind ik het wel een lekker spulletje al zat ik met 1,5 pellet (125mg per stuk) nog niet echt waar ik zou willen zijn.
Nadeel is dat bijnemen lastig is als je geen afterparty hebt, omdat het inwerken vrij lang duurt en je dan dus te lang wous bent. Dat is op zich geen probleem, alleen wel iets om rekening mee te houden. Wel een heerlijk plateau.
san am
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:47 am

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner