Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

LSD en de vreemde benauwing.

Voor al je psychedelische avonturen.

LSD en de vreemde benauwing.

Berichtdoor Drientje » di apr 05, 2011 8:59 pm

Wie: 6 mensen waarvan ik er 4 ken (incluis mezelf)
Hoeveel: 150mics LSD p.p.
zelf 88 kg zwaar
maaginhoud 1 Turks broodje met feta en spinazie

2 april 2011

Hoofddorp

Dit is mijn eerste trip na die van September waarbij het bijna fout ging. Ik heb expres zolang gewacht omdat omstandigheden niet ideaal waren om te trippen en om de vorige ervaring te vergeten.

Het is 14.05 als ik op station Hoofddorp arriveer. Ik heb een grote zware tas bij me met spullen die me in staat stellen me op mijn gemak te voelen als ik bij vreemden ben. F. staat al op me te wachten. Hij komt een beetje macho op me over maar looks can be deceiving en de keren dat ik hem op de mail sprak en gezien heb kwam hij heel relaxt over.

De zon schijnt uitbundig en na een paar boodschappen rijden we naar zijn huis. Hij is getrouwd met P. een aantrekkelijke dame midden veertig die me hartelijk omhelst en begroet. Er lopen twee honden in de kleine tuin, een Franse Buldog (Billy) en een Chinese naakthond (Sookie) die stiekem toch haar heeft.

Ik zet mijn spullen in de woonkamer en bewonder de prachtige houten vloer. Na een glaasje water krijg ik een rondleiding door het huis en ik bewonder hun BDsm kamer. Het ziet er strak en netjes uit en hoewel ik het fijn vind om met ze ervaringen uit te wisselen ben ik absoluut niet van plan om met hun te spelen. Iets wat F. wel doorlaat schemeren dat ze met mij wel zouden willen spelen.

Na een beetje buiten zitten, broodje eten en genieten van de zon steekt er een kil windje op en verhuizen we naar binnen. Even later staat D. aan de deur en ik begroet hem met een knuffel. Ik heb gemerkt dat ik het fijn vind om met hem te trippen. Hij is een soort rots in de branding met zijn uiterlijk als beer.

Nadat de rest is gearriveerd (een BDsm stelletje waarvan zij (T) heel Dominant is en hij (B) een heel slaafse Engelsman) kunnen we beginnen met het uitdelen van de acid. Ik deel de zegels uit en ieder krijgt een zegel van 150mics.

We kijken naar een animatie film van insecten waarin niet gepraat wordt en het is nogal komisch. Sommige opmerkingen die gemaakt worden over de film zijn grappig maar ik ben zoveel bezig met mijn coming up dat ik alleen zijdelings een lachje produceer maar helemaal in mijn eigen wereld ben. De rest, behalve D., blowt zich echt suf. De ene joint na de andere wordt weggeblazen en ik verbaas me over zoveel wiet consumptie.

F. merkt op dat hij een lachgas ballon wel fijn zou vinden en ik maak er voor iedereen die wil een klaar. Mijn trip neemt op dit punt ook echt een bizarre vlucht en de ballon versterkt de trip met misschien wel 100x.

Ik merk dat D. ook niet echt aansluiting vind bij de rest en als er geopperd wordt om een wandeling te maken om de honden uit te laten ga ik graag mee. Uiteindelijk gaat iedereen mee wandelen en als we allemaal onze schoenen en sokken bijelkaar geraapt hebben stappen we gezamenlijk naar buiten.

De frisheid van de lucht laat mijn hoofd uit elkaar spatten van vreugde. Nu pas merk ik hoe benauwend het binnen was. Ik voel de energie stromen en mijn voeten willen niets anders dan wandelen en nog meer wandelen.

Ik praat met P. over LAW (lange afstands wandelingen) die ik vroeger deed met mijn ouders en nu niet meer echt kan vanwege de ontstekingen in mijn achillespezen. Ik merk op dat ik van deze wandeling waarschijnlijk spijt ga krijgen de dagen erna maar dat ik dat graag over heb voor wandelen op acid. Als we de honden terug brengen zak ik weer op de (goddelijke grote) bank en merk op dat ik eigenlijk helemaal niet naar binnen wilde. De lucht is zacht en helemaal niet koud.
P. zegt dat het inderdaad de bedoeling is om nog meer te wandelen maar de honden zijn niet heel handig om mee te nemen dus laten we die thuis.

We wandelen langs Schiphol (in de verte) en langs belachelijk dure huizen. D. maakt de opmerking dat hij de keta vergeten is mee te nemen. Die had tijdens de wandeling echt perfect geweest. We voelen allebei het trekken van de zwaartekracht een beetje over rechts, meer dan over links. Jammer maar er komen vast nog wel kansen om keta te nemen.

Als we besluiten de wandeling langer te maken langs een aangelegde plas begint het te regenen. Nergens op voorbereid lopen we zonder regenjas stug verder. F. morrelt een beetje maar mij maakt het niet uit. Natter dan je vel kun je niet worden. We worden onderweg hongerig en dorstig maar we hebben niets gepland en dus ook geen eten en drinken meegenomen.

Als we eindelijk terug komen valt me ineens op hoe standaard de gastheer de kamer heeft ingericht. Hij heeft een laser opgehangen met groen en rode puntjes maar dat past totaal niet in de setting. Zachte lampen en bijzondere lichtjes doen het altijd veel beter bij mij. De laser komt heel indringend over in de kleine ruimte en vanaf buiten staat precies een lantaarnpaal met fel licht in mijn gezicht te schijnen. Kleine maar toch irritante dingetjes.

Ik had een Romanesco aangeschaft en ik wil heel graag het ding van dichtbij bekijken. De vorm van de plant is heel vet en hij voelt aan alsof het een amfibieachtige plant is. Net alsof het gemaakt is van krokodillenleer of alsof het een baardagame is. Stug maar toch zacht.

F. vraagt aan mij of ik voor B. een pijpje DMT wil klaarmaken. Hij vertelde me voor de trip al dat B. in zijn tijd in Engeland al veel drugs naar binnen heeft gewerkt. Ik ben een klein beetje verbaasd over het verzoek maar ik maak de pijp met staalwol klaar en doe er op het oog DMT in aangezien ik geen weegschaal bij me heb.

Ik vraag aan B. of hij het al eens eerder gerookt heeft en hij zegt van niet. Omdat B. de slaaf van T. is vind ik het raar dat F. geen toestemming aan T. gevraagd heeft en ook dat hij zonder overleg met B. tegen me zegt dat ik het voor hem klaar moet maken, maar ik leg uit wat DMT is en ik lees het stukje uit Uit Je Bol voor over DMT. Ze zijn gerust gesteld en T. laat B. roken.

Omdat mijn handen niet helemaal vast zijn houdt F. de pijp vast en hij smelt voorzichtig de DMT in het staalwol. Het is lastig om binnen te houden en na een tweede trek van de pijp gaat B. rustig achterover liggen.

Hij zegt later dat het leek op trippen op een hele grote dosis hasj. Ik geloof meteen dat je van hasj kunt trippen, als je maar genoeg neemt. Hij had geen breaktrough maar dat leek mij ook niet helemaal de bedoeling. Als je de eerste keer DMT neemt kun je beter rustig beginnen.

We eten sushi (niet echt tripvoedsel) en luisteren naar muziek die ik uitgezocht heb. Als de muziek is afgelopen vraag ik of we misschien een film kunnen kijken. F. heeft een film van de BBC over The South Pacific. Ik geniet met volle teugen van het verhaal en verbaas me over de veerkracht van dieren en mensen.
Ik heb tijdens de film een beetje griezelige visuals. Tussen de beelden door zie ik overal gezichten in de natuur en een poosje kan ik alleen maar die gezichten zien. De beelden vloeien over en de gezichten worden steeds griezeliger en ik kijk een poosje weg van de tv. Als ik een tijdje mijn ogen heb dicht gehad zijn de gezichten verdwenen en kan ik weer naar de mooie beelden van de natuur kijken.

Als de film is afgelopen meld de gastheer uit het niets dat hij en zijn vrouw gaan slapen. Ze beginnen heel omslachtig de boel op te ruimen en met kletterende kopjes en bordjes de vaatwasser in de ruimen. Hij zet de radio aan en meld dat hij nog even snel de hondjes uitlaat. Terug gekomen maakt hij aanstalten om te gaan slapen en het andere stel waar ik echt geen contact mee kreeg verlaat dan ook het huis en dan blijven D. en ik een beetje verward achter. We praatten over de situatie en ik vraag of hij me thuis wil brengen.

Na een paar uurtjes spullen bij elkaar zoeken en zorgen dat de beestjes binnen zijn en de deuren op slot lopen we naar de auto en onmiddellijk is daar weer de vrijheid die ik normaal voel als ik trip.

De reis naar huis praten we nog over de rare situatie en komen we tot de conclusie dat ze met geen mogelijkheid net zo hard tripten als wij. Waarschijnlijk door het blowen maar ook omdat ze denk ik veel hogere dosissen gewend zijn. Aan het begin van de trip zeiden ze al dat ze voor de visuals gingen en niet zoals ik voor de helderheid die LSD met zich meebrengt.

We evalueren de trip verder en besluiten dat de volgende trip gewoon bij iemand is die net zo gek is en het wel kan waarderen als je rare dingen eruit flapt.

Thuis aangekomen sjouwen D. en ik de zware dingen de trappen op en zijgen op mijn bank neer. Ik sluit mijn harde schijf weer aan aan mij pc en we kijken films die ik wel snap. Ik merk dat de trip nu wel echt op zijn einde loopt en D. is op mijn bank in slaap gevallen. Ik maak hem wakker zodat hij de hele bank heeft om te slapen. Ik kruip in bed en lees nog wat omdat ik wel moe ben maar toch nog even mijn gedachten de andere kant op moet zetten.

Dit was een van de raarste trips tot nu toe. Ik kreeg absoluut geen contact met de anderen, niet op het niveau waarmee ik normaal contact heb. Ik kreeg ook geen kans voor zelfreflectie omdat ik me erg beknot voelde in mijn gedachten.

Overigens heb ik sowieso tijdens de trip niet heel veel gedachten gehad, een van de eerste keren waarbij het volkomen stil was in mijn hoofd. Het voelde wel heel prettig aan om weer na zo'n lange tijd kennis te maken met LSD en ik voel me nu ook weer gesterkt in het vertrouwen in mijzelf op LSD.

Verder ga ik niet zomaar meer met deze mensen trippen. Deze mensen kende ik duidelijk niet goed genoeg om de LSD gedachten vrij te laten en om die samen te delen. Raar want het klikte de andere keren duidelijk wel.

Looks and charm can be deceiving.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: LSD en de vreemde benauwing.

Berichtdoor Oppepper » di apr 05, 2011 9:09 pm

Leuk verhaal zeg!
Je tript dus met mensen die je niet kende van te voren?
Oke, ik heb nogal mensenangst, dat zou ik echt niet durven man.
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

Re: LSD en de vreemde benauwing.

Berichtdoor lolnoob » di apr 05, 2011 9:50 pm

Mooi report. Ik denk dat je het ook wel een beetje kunt verwachten met mensen die je niet goed kent.
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: LSD en de vreemde benauwing.

Berichtdoor Drientje » di apr 05, 2011 9:53 pm

The_Upsetter schreef:Leuk verhaal zeg!
Je tript dus met mensen die je niet kende van te voren?
Oke, ik heb nogal mensenangst, dat zou ik echt niet durven man.

Ik kende ze wel, ik heb ze een paar keer ontmoet en toen klikte het erg goed.

Zo zie je maar dat nuchter klikken helemaal niet spacend leuk uit hoeft te pakken.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: LSD en de vreemde benauwing.

Berichtdoor Sublimo » di apr 05, 2011 9:58 pm

Interessant om te lezen. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: LSD en de vreemde benauwing.

Berichtdoor Vinz » di apr 05, 2011 10:00 pm

Blijkt maar weer dat je beter met mensen kunt trippen die je wat beter kent. Ken wel het gevoel dat als je eenmaal weg bent uit een bepaalde situatie, je jezelf dan pas "normaal" voelt. Wel raar dat ze opeens gingen slapen, oja Ubuntu ftw?
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: LSD en de vreemde benauwing.

Berichtdoor Drientje » di apr 05, 2011 10:05 pm

Vinz schreef:Blijkt maar weer dat je beter met mensen kunt trippen die je wat beter kent. Ken wel het gevoel dat als je eenmaal weg bent uit een bepaalde situatie, je jezelf dan pas "normaal" voelt. Wel raar dat ze opeens gingen slapen, oja Ubuntu ftw?

Hoe weet jij dat ik Ubuntu heb?

Dat staat toch nergens? :P
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: LSD en de vreemde benauwing.

Berichtdoor Vinz » di apr 05, 2011 10:12 pm

Vroeg in de chat of iemand anders Ubuntu misbruikte, toen kwam jou naam tevoorschijn rollen.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: LSD en de vreemde benauwing.

Berichtdoor Drientje » di apr 05, 2011 10:13 pm

Oh zo!

Ja ik gebruik al een hele poos Ubuntu. Fijn programma voor mij omdat ik echt een hekel heb aan Windows.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: LSD en de vreemde benauwing.

Berichtdoor Vinz » di apr 05, 2011 10:14 pm

Drientje schreef:Oh zo!

Ja ik gebruik al een hele poos Ubuntu. Fijn programma voor mij omdat ik echt een hekel heb aan Windows.

Heb helaas windows nodig voor Adobe, werkt niet perfect op Ubuntu. En Compiz is echt de shit, maar ik zal wel stoppen met je topic vervuilen :smokin:
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: LSD en de vreemde benauwing.

Berichtdoor Gonzo » di apr 05, 2011 11:07 pm

Mooi geschreven Drientje...
Alleen jammer dat het allemaal zo gelopen is, misschien werkte de lsd bij mij toen ook niet omdat ik zoveel blow...
Ik dacht altijd dat blowen juist als een soort"accelerator"werkte op lsd....
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: LSD en de vreemde benauwing.

Berichtdoor Dennenboom » di apr 05, 2011 11:14 pm

wtf van blowen en trippen ga ik gewoon nog 2x zo hard? 8-)

Mooi geschreven Drientje, je kan je gedachten goed onthouden.
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: LSD en de vreemde benauwing.

Berichtdoor Drientje » wo apr 06, 2011 12:00 am

Lavalamp schreef:wtf van blowen en trippen ga ik gewoon nog 2x zo hard? 8-)

Mooi geschreven Drientje, je kan je gedachten goed onthouden.

Thanks!

Meestal heb ik juist veel moeite met opschrijven van mijn gedachten omdat er zoveel gebeurd en ik honderd gedachten en associaties tegelijk heb.

Maar deze keer was het opvallend rustig in mijn hoofd.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: LSD en de vreemde benauwing.

Berichtdoor Flameon » wo apr 06, 2011 2:05 am

Erg mooi verhaal Drientje. Jammer dat je geen contact kreeg met de rest, buiten driptone!
Avatar gebruiker
Flameon
Donateur
Offline
 
Posts: 2319
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Bouwde dit forum mee op. Nu niet meer actief

Re: LSD en de vreemde benauwing.

Berichtdoor verneukeratief » wo apr 06, 2011 2:38 am

Leuk eerlijk geschreven rapport Drientje! Vooral de details en de omschrijving van de setting. :love:
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: LSD en de vreemde benauwing.

Berichtdoor megatrippie » wo apr 06, 2011 11:02 am

Leuk report.
Ik begrijp wel wat je bedoeld met hoe je het ervaren hebt. Ik denk dat F en P hele leuke mensen zijn maar trippen doe ik het liefste met mensen waar ik heel goed bekend mee ben. Of juist met alleen onbekenden in een omgeving zoals een club. Maar oké, je weet van te voren nooit hoe zo'n avond gaat verlopen. Misschien heb je wel de avond van je leven. Als ik dan toch zou besluiten om te gaan trippen met mensen waar ik nog niet eerder mee getript heb dan zou ik het een hele lichte trip laten zijn of een mild tripmiddel zoals 2C-B. Wij hebben besloten vooralsnog niet naar F en P te gaan om samen te trippen. Wel hebben we afgesproken om als het zonnig genoeg is en de situatie het toe laat elkaar te ontmoeten in de dierentuin onder het genot van wat 2C-B.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: LSD en de vreemde benauwing.

Berichtdoor Drientje » wo apr 06, 2011 11:20 am

Ik snap wat je bedoeld! Ik hou alleen echt niet van de 2c familie. De bodyload is me gewoon veel te naar en laat ik dit recht zetten:

Het zijn echt hele leuke mensen en ik voelde me vereerd dat ik in hun huis mocht verblijven. Ik zelf ben ook huiverig wie er allemaal bij mij komen trippen en ik ben zelf ontzettend kieskeurig dus dat ik bij hun in hun intieme omgeving mocht bewegen vond ik wel bijzonder. Het zijn echt lieve mensen en ik geloof ook wel dat ik op andere stoffen wel meer contact met ze kan hebben alleen LSD is duidelijk niet de stof die ik met hen samen kan beleven. Niet op het niveau waarop ik dan denk en beleef.

Ik ben de afgelopen tijd echt op een radicale manier gaan denken en ik stoor me aan oppervlakkigheid of opmerkingen die getuigen van onnozelheid.

Het had inderdaad leuk geweest als die klik op LSD er wel was geweest, maar al doende leert men. En ook dit is gewoon een hobbeltje op de weg naar wijsheid.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: LSD en de vreemde benauwing.

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » wo apr 06, 2011 7:45 pm

het is inderdaad een vreemd verhaal. Zodne dat je geen contact kon krijgen met de rest van de mensen. ik denk inderdaad dat het met het vele blowen te maken heeft gehad, in combi dat het vrij onbekende mensen zijn..

zoals ik zei, volgende keer bij mij dan maar ^_^




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: LSD en de vreemde benauwing.

Berichtdoor megatrippie » vr apr 08, 2011 8:37 pm

Drientje schreef:Ik snap wat je bedoeld! Ik hou alleen echt niet van de 2c familie. De bodyload is me gewoon veel te naar en laat ik dit recht zetten:

Het zijn echt hele leuke mensen en ik voelde me vereerd dat ik in hun huis mocht verblijven. Ik zelf ben ook huiverig wie er allemaal bij mij komen trippen en ik ben zelf ontzettend kieskeurig dus dat ik bij hun in hun intieme omgeving mocht bewegen vond ik wel bijzonder. Het zijn echt lieve mensen en ik geloof ook wel dat ik op andere stoffen wel meer contact met ze kan hebben alleen LSD is duidelijk niet de stof die ik met hen samen kan beleven. Niet op het niveau waarop ik dan denk en beleef.

Ik ben de afgelopen tijd echt op een radicale manier gaan denken en ik stoor me aan oppervlakkigheid of opmerkingen die getuigen van onnozelheid.

Het had inderdaad leuk geweest als die klik op LSD er wel was geweest, maar al doende leert men. En ook dit is gewoon een hobbeltje op de weg naar wijsheid.


Hoefde je niet recht te zetten. Ik begreep precies wat je bedoelde en heb geen enkel moment gedacht dat je negatief dacht over F en P.

Maar wat jij aanvoert in je report wat betreft de zaken welke het een minder positieve ervaring maakte is exact de reden waarom wij of met ons tweeën of anders met mensen waar we zeer bekend mee zijn trippen.

Een omgeving moet super vertrouwd zijn om je te kunnen laten gaan. Het zal misschien niet voor iedereen zo zijn maar wel voor ons. Het kan een keer zo uitkomen dat het enorm klikt en dat het wel een succesvolle ervaring word maar het risico is groot dat het hem gewoon net niet helemaal gaat zijn. Mocht het dan een beetje tegenvallen dan zit je met het punt dat je niet op de plek zit waar je wil zijn maar niet al te makkelijk zo maar weg kunt.
Al met al een situatie die voor iedereen ongemakkelijk is.

Onze ervaringen vinden wij toch wel dermate kostbaar dat we met zoiets niet over 1 nacht ijs gaan.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron