Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.

Berichtdoor Jumbo » ma maart 14, 2011 10:37 pm

Hoi DF'ers,

Nooit gedacht dat ik daadwerkelijk een tripreport zou schrijven maar ik was van deze ervaring zo onder de indruk dat ik het allemaal heel graag wou opschrijven.
En waarom dan niet verwerken in een tripreport :)

Mijn ervaring met drugs bestaat voorheen uit best veel ervaring met alcohol en wiet, al dan niet een combinatie daarvan. Tevens heb ik in november 2010 voor het eerst XTC gedaan op een drum&bass feest en in februari 2011 op een dubstep feest ook XTC. Dit waren allebei groene jumbo's trouwens.

Wat ik bij de beide keren erg had was denk ik het typische MDMA geluks- en liefdesgevoel. Alles was leuk, muziek was fijn, iedereen was superaardig etc. etc. etc.

De drie-maanden-ertussen-regel is erg belangrijk. Ik heb tijdens de tweede keer meer het geluksgevoel gehad dan bij de derde keer. Tussen de eerste en de tweede keer zaten drie maanden. Tussen de tweede en derde (deze dus) keer zat maar een maand.



We begonnen de avond ergens op een plek in de stad waar niet zo vaak mensen langskwamen. We waren trouwens met een groep van zeven man (inclusief mezelf) en zes van ons hadden xtc of mdma op.

Ik had voor die avond een zakje pure mdma kristallen geregeld voor drie man. Ikzelf had een iets grotere portie dus ik denk dat er iets van 350-400mg in mijn zakje zat.

Ik begon met een aardig groot bommetje wat denk ik ter grootte was van een pil. Zal dus wel aardig wat mg's in hebben gezeten.
Toen zijn we naar het drum&bass feest gegaan en hebben we een tijdje in de rij gestaan. Na een halfuurtje in de rij begon het toch wel aardig op te komen, ik had vooral een erg droge bek en wou snel naar binnen om te drinken :grin:

Na een uurtje of twee ben in een joint gaan roken, later nog eentje. Het leuke met mdma op is dat je enorme diepe hijsen kan nemen zonder wat te voelen, dus die joint was heeel erg snel op :stoned:
Na die eerste joint klapte het gevoel echt zwaar in. Ik weet nog dat ik zei: "ik voel me nu zo ongelofelijk fijnnnnnnn :love:"
Mijn hele lichaam tintelde en ik voelde een mening van mdma en stonedheid. Heerlijk vond ik het.

Tussen die twee joints in heb ik nog een likje mdma genomen.

Voor het volgende stuk wat ik wil vertellen over de hallucinaties denk ik dat ik het beste kan kopiëren wat ik in het MDMA-hallucinaties topic heb geschreven. Dit heb ik namelijk zondagmiddag geschreven omdat die ervaring zo heftig was en ligt dichterbij de herinnering dan als ik het nu zou schrijven. :)
Komt ie:


Ik heb gisteren mijn eerste MDMA hallucinaties gehad. Ik had eerst een flink bommetje gedropt, daarna met twee joints meegerookt en daarna nog een pinkje m. Dit was op een druk drum&bass feest met lasers en lampen en shit..

Het begon met dat ik iemand aankeek en alles om hem heen vervaagde. Alleen zijn hoofd was scherp te zien.
Daarna begon ik ook te spacen van die groene lasers die de zaal doorgingen..

Nouja, toen werd het echt mindfucking.. Ik had het gevoel alsof er twee werelden, twee realiteiten waren en ik wisselde daartussen. Ik was ook maar half aanwezig bij het feest. Het kwam echt in golven, dus ik knapte steeds uit die hallucinatie en had dan elke keer weer zo'n WTF-moment.
Toen ik even naar buiten wou lopen werd alles ook even een film. Mijn armen vervaagden onder mij en de wereld was voor vijf seconden in totaal 16:9 filmperspectief. Met van die zwarte strepen onder en bovenaan het beeld.

Daarna had ik ook uitlichaamtreding, dan zweefde ik ineens achter mijn hoofd op een afstandje als een soort van third-personperspective. Het was alsof ik mezelf bestuurde als een playstation, maar ik voelde niks. Ik snapte het ook niet, maar ik deed het maar gewoon. Het was alsof ik de hersenen waren die het lichaam de opdrachten gaf. Heel erg gek.

Toen ik vol aan het trippen was en op de dansvloer stond met allemaal knipperende lampen werd het me even teveel had ik het idee, ik kon niet tegen die knipperende lampen. Ik kreeg er gewoon hoofd- en oogpijn van. Toen ben ik ook maar weer even naar een ander deel van de zaal gelopen.

Als afsluiter gingen we bij een vriend in de auto rijden (hij was compleet nuchter trouwens) en dat was echt heel fijn. Ik zat echt heerlijk en die dikke boxen die hij in zn hoedenplank had zitten trilden door m'n hele lichaam. Maar tijdens het rijden miste ik soms stukken. Dan was het alsof ik ineens op een andere plek was gekomen maar niet wist hoe. En voordat ik kon nadenken over hoe het kon, was ik alweer bezig met het nieuwe deel rijden.

Al met al een hele gekke ervaring. Hallucineren op zo'n druk feest wil ik niet meer doen, dat is niet echt de goede setting daarvoor volgens mij. Overigens ook mijn eerste ervaring met drugshallucinaties.
Ik snapte wel dat het over zou gaan maar ik wou dat het zo snel mogelijk weg ging. Ik wou het gewone mdma gevoel, niet de hallucinaties.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is :D


Toen ik rond een uurtje of vier naar huis fietste had ik trouwens echt energie voor tien. Ik was me toch met een rotgang aan het fietsen zonder enige problemen! :lol: :lol:
Ik weet nog dat ik dacht, ik wil echt de hele stad twintig keer doorfietsen.. Maar omdat het toch al 4 uur was besloot ik maar, met tegenzin, naar huis te gaan.
Ik kon toen dus nog wel enige vorm van verstand opbrengen :grin:


Bedankt voor het lezen! :wave:
Als er nog vragen zijn hoor ik het wel :lol:

Jumbo out.
Gedaan (chrono): Alcohol, Wiet, Hash, XTC, MDMA kristallen, Truffels, N2O, 2cb, salvia, speed, methoxamine

Tripreport: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.
http://www.drugsforum.info/viewtopic.php?f=4&t=1060
Avatar gebruiker
Jumbo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 166
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:20 pm

Re: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.

Berichtdoor Jumbo » wo maart 16, 2011 8:00 pm

Wat ik trouwens ook nog moet opmerken..

Die hallucinaties waren, in de setting waar ik in was, niet optimaal, daarmee bedoel ik, soms best eng. Het was tevens ook mijn eerste hallucinatie-ervaring en ik was blij dat er vrienden bij waren die ik kon vertrouwen.

Ik zei op een gegeven moment tegen een vriend: "Let op mij, ik weet niet helemaal wat ik doe."

En dat hij mij in de gaten hield gaf me de geruststelling. Ik wist gewoon dat het uiteindelijk weg zou gaan en mijn vrienden erbij waren.

Als ik alleen op dat feest was geweest met allemaal irritante mensen zou ik misschien wel slecht gegaan zijn, bang worden omdat ik het niet kon controleren, dat weet ik niet. Ik weet alleen dat het een enorme geruststelling was dat mijn vertrouwde vrienden erbij waren :)
Gedaan (chrono): Alcohol, Wiet, Hash, XTC, MDMA kristallen, Truffels, N2O, 2cb, salvia, speed, methoxamine

Tripreport: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.
http://www.drugsforum.info/viewtopic.php?f=4&t=1060
Avatar gebruiker
Jumbo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 166
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:20 pm

Re: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.

Berichtdoor Strych9 » wo maart 16, 2011 9:18 pm

Wow dat is wel flink spacen zeg, goed reportje trouwens! Dat je zo hard kan gaan op zo'n combinatie, heerlijk!!


Sidenote/unrelated: Was dit toevallig afgelopen zaterdag in Flevoland?
Alexander Shulgin schreef:I understood that our entire universe is contained in the mind and the spirit. We may choose not to find access to it, but it is indeed there inside us, and there are chemicals that can catalyze its availability.
Avatar gebruiker
Strych9
Newbie
Offline
 
Posts: 17
Geregistreerd: ma maart 14, 2011 2:09 pm

Re: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.

Berichtdoor Jumbo » wo maart 16, 2011 10:10 pm

Thanks, was inderdaad heftig :D


En ja dat was het. Was je daar ook? :P
Gedaan (chrono): Alcohol, Wiet, Hash, XTC, MDMA kristallen, Truffels, N2O, 2cb, salvia, speed, methoxamine

Tripreport: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.
http://www.drugsforum.info/viewtopic.php?f=4&t=1060
Avatar gebruiker
Jumbo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 166
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:20 pm

Re: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.

Berichtdoor Strych9 » do maart 17, 2011 3:31 pm

Yep, was wel een gezellige boel he? Alleen de eerste 2 DJs vond ik maar niks.
Alexander Shulgin schreef:I understood that our entire universe is contained in the mind and the spirit. We may choose not to find access to it, but it is indeed there inside us, and there are chemicals that can catalyze its availability.
Avatar gebruiker
Strych9
Newbie
Offline
 
Posts: 17
Geregistreerd: ma maart 14, 2011 2:09 pm

Re: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.

Berichtdoor Hi-Hat » do maart 17, 2011 7:23 pm

Misschien is dit een beetje random vraag hierzo:

Had je ook echt de controle verloren? Dat is namelijk een effect van MDMA wat ik me eigenlijk maar niet voor kan stellen. De keren dat ik XTC heb gebruikt had ik juist perfecte controle over alles, en dat is juist een van de dingen die ik er zo chill aan vond. Toch lijkt het me wel interessant om een keer een hogere dosis MDMA (in kristalvorm deze keer) te proberen. Maar dan wel ergens thuis.


Anyway, nice reportje! Behoorlijk spacend.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.

Berichtdoor Jumbo » do maart 17, 2011 7:50 pm

Strych9 schreef:Yep, was wel een gezellige boel he? Alleen de eerste 2 DJs vond ik maar niks.


Ik vond die duitser maar niks :P


Matheson schreef:Misschien is dit een beetje random vraag hierzo:

Had je ook echt de controle verloren? Dat is namelijk een effect van MDMA wat ik me eigenlijk maar niet voor kan stellen. De keren dat ik XTC heb gebruikt had ik juist perfecte controle over alles, en dat is juist een van de dingen die ik er zo chill aan vond. Toch lijkt het me wel interessant om een keer een hogere dosis MDMA (in kristalvorm deze keer) te proberen. Maar dan wel ergens thuis.

Anyway, nice reportje! Behoorlijk spacend.


Nouja, ik had geen controle over de hallucinaties. En aangezien die best heftig waren had ik het gevoel dat ik de controle een beetje kwijt was.
Ik had nog wel controle, maar aangezien ik mezelf soms bestuurde als een playstation was ik soms niet meer in m'n lichaam :woeh:

Voorgaande keren XTC had ik wel volledige controle gehad trouwens. :P

En dit soort hallucinaties zou ik ook alleen thuis aanraden als je het van plan bent :)
Gedaan (chrono): Alcohol, Wiet, Hash, XTC, MDMA kristallen, Truffels, N2O, 2cb, salvia, speed, methoxamine

Tripreport: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.
http://www.drugsforum.info/viewtopic.php?f=4&t=1060
Avatar gebruiker
Jumbo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 166
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:20 pm

Re: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.

Berichtdoor Frog » do maart 31, 2011 1:56 pm

Mooi om te lezen. die halicunaties dat hoeft van mij ook niet, mischien mild als ik me oke voel, het gevoel de controle kwijt te zijn is dan niet zo lekker imo.
Ik heb 2 keer xtc op jaren geleden, 2de keer licht gaan halicuneren, bij een vriendind van een vriend ofso waren we.
Daar zat een gast knetter strak van coke heel agreasief ineens tegen een kameraad van mij die lachte om een opmerking van hem.
Hij had zijn arm in het gips en begon te roepen ik kan je met een arm ook aan,wat zit je stom te lachen kom mee naar buiten ik maak je af :( en weet ik wat.
Wij waren daar net binnen de rest was daar al langer, voelde soort angst en gevoel alof ik een lift zat die met 100 KM per uur naar benee donderde.
later ook visuele shit gehad, liep een grote witte herder die leek licht aftegeven en 3 keer zo groot, en gevoel controle kwijt te zijn,geen licht in huis, aleen tv was aan op TM.
Constant geflikker van de tv, zag alles vet vaag , maar voelde kut.
Ik ben niet zo tripperig, zeker niet gezien de situatie daar, tussen wat mensen die ik niet kende, en een zo'n agrasive gast ertussen :(
Me "vrienden" namen het geens op voor mijn kameraad die ook hun kameraad was toen die kerel zo link werd. zeker geen fijne ervaring om dan licht gaan trippen.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner