Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

ik heb hulp nodig.

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

ik heb hulp nodig.

Berichtdoor Rizzla18 » vr jun 15, 2012 9:38 am

Hallo, ik ben 19 jaar, ik rook al 1.5jaar wiet, de laatste weken doe ik ook ieder weekend harddrugs, niet veel maar toch al 6 weekends na elkaar, pillen, coke, ... De laatste maand(en) ben ik de zin in het leven kwijt.. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen maar ... ik heb in niks zin meer, niks intresseert mij nog, ik verlang na niks meer, elke morgen sta ik op met de gedachte van wat doe ik hier en waarom ga ik iedere dag 8 uur werken?... ik weet niet wat ik moet doen... Ik vraag me af als dat door wiet komt? of door harddrugs? Ik rook niet elke dag, gemiddeld om de 2dagen en ongeveer 4g in een week ofzo.. Het wordt elke dag erger en erger.. Is er nog iemand die dit heeft? en waarvan zou het kunnen komen? alvast bedankt.. mvg Kevin
Rizzla18
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: vr jun 15, 2012 9:26 am

Re: ik heb hulp nodig.

Berichtdoor braindamage » vr jun 15, 2012 10:00 am

Van 8 uur per dag werken, word je nu eenmaal knettergek.
Drugs zullen dit alleen maar erger maken :grin:
Avatar gebruiker
braindamage
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 171
Geregistreerd: za jan 14, 2012 6:28 pm

Re: ik heb hulp nodig.

Berichtdoor FRESH » vr jun 15, 2012 10:01 am

Ik denk dat je het zelf al weet?
FRESH
Offline
 

Re: ik heb hulp nodig.

Berichtdoor Poseidon » vr jun 15, 2012 10:18 am

Dat gevoel van desinteresse en zinloosheid wordt veroorzaakt doordat je dopamine- en serotoninebalans ontregeld is door de cocaine en de pillen. Het komt op mij over dat je afgezien van de drugs toch al niet zo happy bent met de situatie waarin je vertoeft. Als je werk je tegenstaat onstaat de neiging tot vluchtgedrag gemakkelijk. Ook andere gebieden waarop het tegenzit, bijv. gebrek aan intimiteit kunnen leiden tot escapisme.

Vul je reserves aan met L-tyrosine of Mucua pruriens & L-tryptofaan en blijf verder van de dope af. Als je pas 6 weekends met die uppers in de weer bent moet dat in ieder geval niet zo veel problemen opleveren.

En probeer te achterhalen wat dit dwangmatige gedrag bij je uitlokt. Als je dat door hebt lukt het misschien ook om te stoppen met blowen en verval je niet in herhaling.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: ik heb hulp nodig.

Berichtdoor herejezus » vr jun 15, 2012 10:21 am

Met je geile avatar :love:
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: ik heb hulp nodig.

Berichtdoor Rizzla18 » vr jun 15, 2012 10:33 am

Poseidon schreef:Dat gevoel van desinteresse en zinloosheid wordt veroorzaakt doordat je dopamine- en serotoninebalans ontregeld is door de cocaine en de pillen. Het komt op mij over dat je afgezien van de drugs toch al niet zo happy bent met de situatie waarin je vertoeft. Als je werk je tegenstaat onstaat de neiging tot vluchtgedrag gemakkelijk. Ook andere gebieden waarop het tegenzit, bijv. gebrek aan intimiteit kunnen leiden tot escapisme.

Vul je reserves aan met L-tyrosine of Mucua pruriens & L-tryptofaan en blijf verder van de dope af. Als je pas 6 weekends met die uppers in de weer bent moet dat in ieder geval niet zo veel problemen opleveren.

En probeer te achterhalen wat dit dwangmatige gedrag bij je uitlokt. Als je dat door hebt lukt het misschien ook om te stoppen met blowen en verval je niet in herhaling.


Heel erg bedankt Poseidon, Ik ben heel opgelucht dat ik nu weet van waar het komt.. Ik moet wel zeggen dat ik maar 2 keer coke heb gedaan en het was 2 keer maar 1 lijntje, dus het zal wel van de pillen komen zeker? dan nog iets, wat is 'Vul je reserves aan met L-tyrosine of Mucua pruriens & L-tryptofaan' ?
Rizzla18
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: vr jun 15, 2012 9:26 am

Re: ik heb hulp nodig.

Berichtdoor Poseidon » vr jun 15, 2012 10:39 am

L-tryptofaan en HTP5 zijn supplementen waarmee je het serotonine-tekort kan aanvullen. L-tyro en mucua bij dopaminedip. Helpt wellicht ook om trek naar hasj de kop in te drukken.

Gezonde voeding is echter de beste remedie.

Als ik het kan, dun lukt het jou zeker!

Succes :wink:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: ik heb hulp nodig.

Berichtdoor Frog » vr jun 15, 2012 1:37 pm

Rizzla18 schreef:
Poseidon schreef:Dat gevoel van desinteresse en zinloosheid wordt veroorzaakt doordat je dopamine- en serotoninebalans ontregeld is door de cocaine en de pillen. Het komt op mij over dat je afgezien van de drugs toch al niet zo happy bent met de situatie waarin je vertoeft. Als je werk je tegenstaat onstaat de neiging tot vluchtgedrag gemakkelijk. Ook andere gebieden waarop het tegenzit, bijv. gebrek aan intimiteit kunnen leiden tot escapisme.

Vul je reserves aan met L-tyrosine of Mucua pruriens & L-tryptofaan en blijf verder van de dope af. Als je pas 6 weekends met die uppers in de weer bent moet dat in ieder geval niet zo veel problemen opleveren.

En probeer te achterhalen wat dit dwangmatige gedrag bij je uitlokt. Als je dat door hebt lukt het misschien ook om te stoppen met blowen en verval je niet in herhaling.


Heel erg bedankt Poseidon, Ik ben heel opgelucht dat ik nu weet van waar het komt.. Ik moet wel zeggen dat ik maar 2 keer coke heb gedaan en het was 2 keer maar 1 lijntje, dus het zal wel van de pillen komen zeker? dan nog iets, wat is 'Vul je reserves aan met L-tyrosine of Mucua pruriens & L-tryptofaan' ?

je kan het aanvullen met die dingen die genoemd zijn, heb ik geen weet van.
Maar zoals Poseidon ook al zegt het licht aan je situatie, en niet puur alleen aan je drugs gebruik.
Er gaat iets aan vooraf waarom je zoveel drugs bent gaan gebruiken, dus zou zeggen ga hulp zoeken bij een psycholoog of iets dergelijks als je er zelf niet uitkomt, kan nooit kwaad.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: ik heb hulp nodig.

Berichtdoor Dreuge » vr jun 15, 2012 2:53 pm

er zijn heel veel mensen die hier last van hebben, en dat komt omdat het leven helemaal geen nut heeft. als je sterk ben kan je dit nuchter tot vlak voor je dood blijven negeren, maar uiteindelijk wordt iedereen ermee geconfronteerd. de zwakkeren (en bangen) onder ons onderdrukken deze gevoelens met drugs. helaas is niet alle drugs hier geschikt voor (xtc/mdma dus sowieso niet).. daarom is alcohol ook nog legaal, om massale depressies en eventueel zelfmoordacties te voorkomen.

sterkte... en drink er nog 1
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: ik heb hulp nodig.

Berichtdoor MarkBeest » vr jun 15, 2012 3:08 pm

Klinkt voor mij als een soort van depressie die opkomt ofzo. Als het echt heel erg is, zou ik gewoon naar de huisarts/psycholoog gaan. Heb dit zelf ook door staan (zonder hulp), en je komt er wel over heen
Aanvulling: Wat dreuge zegt is wel waar, maar je moet leren de kleine dingen te kunnen appreciëren, die je ook maar een klein beetje gelukkig maken. Je leeft niet voor eeuwig dus doe wat waar je blij van wordt en waar je positief naar terug kan kijken (en dan bedoel ik niet meer drugs gebruiken)
Er zit een feestje in m'n hoofd.
Avatar gebruiker
MarkBeest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: wo maart 07, 2012 11:45 am
Woonplaats: In een grot

Re: ik heb hulp nodig.

Berichtdoor Azgaza » vr jun 15, 2012 4:32 pm

Goede kans dat het een mix van de pillen is plus onvrede met je situatie; probeer een flinke tijd tussen ervaringen met mdma te laten en de supplementen die anderen al noemden en ga voor jezelf na waar je allemaal ontevreden mee bent en probeer het systematisch op te lossen? Sterkte er mee iig :)

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: ik heb hulp nodig.

Berichtdoor Partypipo » za jun 16, 2012 3:41 pm

De drugs maken onbewuste dingen in je bewuster: je komt erachter dat het leven zoals de meeste mensen het leven in het westen een slaven bestaan is, totaal gecontroleerd door grote bedrijven ipv zoals het zou moeten door jezelf.
Daarom zijn bepaalde harddrugs ook verboden. Als een paar mensen het illegaal toch doen en er last van krijgen dan hebben ze psychologische hulp nodig, wordt ze een ziekte toegedicht omdat ze raar doen en/of ze plegen zelfmoord. Als mensen massaal drugs zouden.doen, dan zouden ze zorgen voor veel meer vrijheid, en liefde, en wereldvrede. Dan zouden grote bedrijven geen geld meer verdienen aan wapens, oorlogen, en ook alle andere onzin dingen die wij nodig denken te hebben (iets wat alleen maar waar is omdat we als slaven werken en daardoor geen tijd hebben iedere dag met vrienden rond een kampvuur te kletsen waardoor we telefoons gebruiken enzo)...
Dan zou de wereld een mooie plek zijn voor iedereen ipv alleen de rijke mensen.
Welkom in de harde werkelijkheid. Ik hoop dat je iets moois doet met deze nieuwe inzichten. Als er genoeg mensen zijn met deze inzichten is de tijd rijp om de wereld te bevrijden van ongelijkheid.
Maar als je een goede psych achtig iets zoekt, bel dan naar Stichting Spirare, waar je geen nummertje bent en waar ze je echt helpt, of ga naar Yvonne van Stresswerkers.nl Want reguliere psychologen van instellingen waar je naar verwezen wordt via je huisarts leveren vaak alleen maar rare ziektes op. Dan ben je autistisch, schizofreen, adhd'er of manisch depressief.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: ik heb hulp nodig.

Berichtdoor herejezus » za jun 16, 2012 3:43 pm

:s :roll:
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: ik heb hulp nodig.

Berichtdoor Ollie » za jun 16, 2012 4:19 pm

ILoveMDMA schreef:De drugs maken onbewuste dingen in je bewuster: je komt erachter dat het leven zoals de meeste mensen het leven in het westen een slaven bestaan is, totaal gecontroleerd door grote bedrijven ipv zoals het zou moeten door jezelf.
Daarom zijn bepaalde harddrugs ook verboden. Als een paar mensen het illegaal toch doen en er last van krijgen dan hebben ze psychologische hulp nodig, wordt ze een ziekte toegedicht omdat ze raar doen en/of ze plegen zelfmoord. Als mensen massaal drugs zouden.doen, dan zouden ze zorgen voor veel meer vrijheid, en liefde, en wereldvrede. Dan zouden grote bedrijven geen geld meer verdienen aan wapens, oorlogen, en ook alle andere onzin dingen die wij nodig denken te hebben (iets wat alleen maar waar is omdat we als slaven werken en daardoor geen tijd hebben iedere dag met vrienden rond een kampvuur te kletsen waardoor we telefoons gebruiken enzo)...
Dan zou de wereld een mooie plek zijn voor iedereen ipv alleen de rijke mensen.
Welkom in de harde werkelijkheid. Ik hoop dat je iets moois doet met deze nieuwe inzichten. Als er genoeg mensen zijn met deze inzichten is de tijd rijp om de wereld te bevrijden van ongelijkheid.
Maar als je een goede psych achtig iets zoekt, bel dan naar Stichting Spirare, waar je geen nummertje bent en waar ze je echt helpt, of ga naar Yvonne van Stresswerkers.nl Want reguliere psychologen van instellingen waar je naar verwezen wordt via je huisarts leveren vaak alleen maar rare ziektes op. Dan ben je autistisch, schizofreen, adhd'er of manisch depressief.

:hulde:

Even een paar weken niet gebruiken kan geen kwaad. Richt je vooral op wat je wil, waar je je zelf evt. over een tijdje zou willen zien (ook al is genieten van het moment m.i.z. beter als vooruitkijken) en probeer niet te veel bezig te zijn met wat je niet wil.
Sterkte en succes!
Opa: Jongen, vrouwen da ben net paddestoel'n. A j de verkeerde het geat oe d'r an kapot.
Avatar gebruiker
Ollie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 128
Geregistreerd: za jan 21, 2012 10:21 pm

Re: ik heb hulp nodig.

Berichtdoor ZiqZaq » ma jun 18, 2012 1:13 pm

ILoveMDMA schreef:De drugs maken onbewuste dingen in je bewuster: je komt erachter dat het leven zoals de meeste mensen het leven in het westen een slaven bestaan is, totaal gecontroleerd door grote bedrijven ipv zoals het zou moeten door jezelf.
Daarom zijn bepaalde harddrugs ook verboden. Als een paar mensen het illegaal toch doen en er last van krijgen dan hebben ze psychologische hulp nodig, wordt ze een ziekte toegedicht omdat ze raar doen en/of ze plegen zelfmoord. Als mensen massaal drugs zouden.doen, dan zouden ze zorgen voor veel meer vrijheid, en liefde, en wereldvrede. Dan zouden grote bedrijven geen geld meer verdienen aan wapens, oorlogen, en ook alle andere onzin dingen die wij nodig denken te hebben (iets wat alleen maar waar is omdat we als slaven werken en daardoor geen tijd hebben iedere dag met vrienden rond een kampvuur te kletsen waardoor we telefoons gebruiken enzo)...
Dan zou de wereld een mooie plek zijn voor iedereen ipv alleen de rijke mensen.
Welkom in de harde werkelijkheid. Ik hoop dat je iets moois doet met deze nieuwe inzichten. Als er genoeg mensen zijn met deze inzichten is de tijd rijp om de wereld te bevrijden van ongelijkheid.
Maar als je een goede psych achtig iets zoekt, bel dan naar Stichting Spirare, waar je geen nummertje bent en waar ze je echt helpt, of ga naar Yvonne van Stresswerkers.nl Want reguliere psychologen van instellingen waar je naar verwezen wordt via je huisarts leveren vaak alleen maar rare ziektes op. Dan ben je autistisch, schizofreen, adhd'er of manisch depressief.

:roll:
Maar jongetje toch.
En hoe we huilen als de koffie duurder wordt.
Avatar gebruiker
ZiqZaq
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 78
Geregistreerd: za feb 26, 2011 6:13 pm

Re: ik heb hulp nodig.

Berichtdoor pokémon » ma jun 18, 2012 3:43 pm

ZiqZaq schreef:
ILoveMDMA schreef:De drugs maken onbewuste dingen in je bewuster: je komt erachter dat het leven zoals de meeste mensen het leven in het westen een slaven bestaan is, totaal gecontroleerd door grote bedrijven ipv zoals het zou moeten door jezelf.
Daarom zijn bepaalde harddrugs ook verboden. Als een paar mensen het illegaal toch doen en er last van krijgen dan hebben ze psychologische hulp nodig, wordt ze een ziekte toegedicht omdat ze raar doen en/of ze plegen zelfmoord. Als mensen massaal drugs zouden.doen, dan zouden ze zorgen voor veel meer vrijheid, en liefde, en wereldvrede. Dan zouden grote bedrijven geen geld meer verdienen aan wapens, oorlogen, en ook alle andere onzin dingen die wij nodig denken te hebben (iets wat alleen maar waar is omdat we als slaven werken en daardoor geen tijd hebben iedere dag met vrienden rond een kampvuur te kletsen waardoor we telefoons gebruiken enzo)...
Dan zou de wereld een mooie plek zijn voor iedereen ipv alleen de rijke mensen.
Welkom in de harde werkelijkheid. Ik hoop dat je iets moois doet met deze nieuwe inzichten. Als er genoeg mensen zijn met deze inzichten is de tijd rijp om de wereld te bevrijden van ongelijkheid.
Maar als je een goede psych achtig iets zoekt, bel dan naar Stichting Spirare, waar je geen nummertje bent en waar ze je echt helpt, of ga naar Yvonne van Stresswerkers.nl Want reguliere psychologen van instellingen waar je naar verwezen wordt via je huisarts leveren vaak alleen maar rare ziektes op. Dan ben je autistisch, schizofreen, adhd'er of manisch depressief.

:roll:
Maar jongetje toch.


ik kan me wel vinden in de visie van ILoveMDMA, voor een groot deel toch, maar goed jij dus niet en een voorganger had ook bedenkingen daarbij, ieder zijn mening en visie!
Avatar gebruiker
pokémon
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 58
Geregistreerd: di mei 29, 2012 8:13 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner