Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordelen!

Hier vind je alles over dissociatieven zoals ketamine, lachgas en PCP.

Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordelen!

Berichtdoor Ivo » ma feb 21, 2011 9:27 pm

Originele post door Spor

Inleiding
Toen ik voor het eerst las over ketamine dacht ik “dat is de drug voor mij !” maar ik kon er verder niet aan komen, en omdat ik het nog nooit had gehad, miste ik het ook niet. Maar op een gegeven moment kwam het voorbij, en ja hoor: ik had gelijk het ís de drug voor mij !

Ik ben al ongeveer 10 jaar verslaafd aan neusspray, en dus is dat een heel nadeel met snuiven omdat mijn neus vaak dicht zit, of gaat zitten van het snuiven. Bovendien merkte ik dat ik met ketamine veel meer en sneller last kreeg van mijn neus als bij coke, dus ik vond het tijd voor een oplossing… Letterlijk en figuurlijk !

Ik had ooit eens ergens op het forum iets gelezen over ketamine neusspray, en omdat ik zelf dus nogal vertrouwd ben met spraytjes in mijn neus leek het me een goed plan om dat eens uit te werken.

De research
Nou, met die gedachten in mijn achterhoofd ging ik dus aan de slag, ik weet dat je ketamine op kan lossen in vloeistof, want (als ik me niet vergis) word het daar ook oorspronkelijk uit gehaald. En ik zou dus een verstuiver nodig hebben, geen probleem dacht ik, ik heb er 2 per week dus als er eentje leeg is kan ik hem gewoon open maken en vullen… Niet dus ! De Otrivine neusspray potjes zijn duidelijk niet gemaakt om open te maken, en tenzei je een zaag gebruikt lukt dat ook niet… Dus ging ik verder kijken, maar dit bleek nogal een probleem te zijn; na 4 drogisterijen en 6 apotheken had ik bij de 7e apotheek eindelijk succes, en kon ik voor € 2,60 een potje eigen merk neusspray kopen, wat je open kon draaien, en er dus zelf iets in kon doen. De ketamine en overige ingedriënten en tools had ik al thuis, dus ik kon aan de slag !

De desbetreffende verstuiver, huismerk van als het goed is iedere apotheek:



Tests en berekeningen
Eenmaal thuis aangekomen begon ik met een aantal testst voorafgaand aan het maken van de ideale neusspray. Zoals (als die er nog meer zijn) de diehard neusspray junkies wel zullen weten krijg je uit een nieuw potje pas bij de 3e spray een echte “shot”, de 2 voorafgaande zijn om de leiding van het pompje te vullen. En omdat de leiding van het pompje niet helemaal tot onderaan komt, heb je op het laatst ook nog een paar “halve shots”. Om te beginnen wou ik dus testen hoeveel milliliter een shot nou zou zijn. Dit heb ik 3x achter elkaar gedaan met de inhoud van het flesje (10ml) door er 10ml in te doen, vervolgens tellen en leegspuiten tot de eerste “halve shot” op het einde, zodat ik een aantal shots had, en een rest. Door van deze 3 het gemiddelde te nemen, en ze vervolgens te delen door de 10ml had ik een redelijk precieze meting van hoeveel ml vloeistof je per shot geinjecteerd zou krijgen:

Test 1: shots 65 rest 0,7 ml
Test 2: shots 63 rest 0,9 ml
Test 3: shots 67 rest 0,5 ml
_____________________________________
205/3=65 shots met ongeveer 0,7 ml rest dus…

Geloof het of niet maar zo kwam het uit mijn test !

Dus: (<inhoud> - <rest>) / <aantal shots> = <ml per shot>
10 - 0,7 = 9,3ml / 65 = 0,143 ml per shot

Het doet de rondte dat het neusslijmvlies maar 50mg per keer kan opnemen, dus het zou zonde zijn als je per shot meer dan dat binnen krijgt. Bovendien ervaar ik met 50mg per neusgat vaak al meer effect als ik wil hebben in bijvoorbeeld een discotheek, dus ik wil 40mg per shot hebben.

Dus: <milliliter> / <ml per shot> = <shots p/ milliliter>
1 / 0,143 = 6,99 shots p/ milliliter (als je dit keer 10 doet komt het op meer uit als het geteste aantal shots, dit komt door de rest !)

Nu weet je dus het aantal shots per milliliter (6,99), en hoeveel mg we per shot willen hebben (40mg)
Dus: <shots p/ milliliter> × <mg per shot> = <mg per milliliter>
6,99 × 40 = 279,6 mg per ml, laten we er voor het gemak 280mg van maken. En uiteraard doen we dit ×10 omdat er 10ml in het flesje past. Uiteindelijk komen we dus uit op 2800mg in 10ml oplossen, voor shots van 40mg. Je houd dan uiteindelijk een restje onderin over, die 0,7ml die resteert, maar als je het flesje weer bijvult kun je die weglaten. Het is dus niet verspild.

Uiteindelijk heb ik nog even zitten testen met de vloeistof, en heb ontdekt dat uitgekookt water prettiger aanvoelt in de neus als gewoon niet-uitgekookt kraanwater. Het gewone kraanwater is net wat zuurder, net zoals dat irritante gevoel in je neus als je er water in krijgt…

De gehele formule voor de liefhebbers:

1 / ( ( I – R ) / S ) × M

I = Inhoud
R = Rest
S = Aantal shots
M = Mg per shot


Hoe maken we het ?
Wat hebben we nodig ?
-Waterkoker
-Waterfilter (optioneel)
-Fornuis
-Grote spuit (0,5ml precies)
-Laboratorium weegschaal die minimaal 2 decimalen achter een gram heeft (0,01 dus, ik gebruik zelf 0,005)
-De (open te draaien) verstuiver
-Optioneel: waterfilter
-Water
-Ketamine (hoeveelheid afhangend van hoe veel je wil maken)

Stap 1
Om te beginnen gaan we het water flink uitkoken… Dit om alle troep die in het kraanwater zit eruit te halen. Zelf heb ik dit in een waterkoker gedaan, met als gevolg dat je erna beter door een waterfilter kan halen vanwege zwevende kalkdeeltjes. Met een pannetje hoeft dit dus niet, maar duurt het langer. Uiteindelijk is het gefilterde water uit een waterkoker net zo schoon als het gekookte in een pannetje. De waterfilter hoeft niet al te ingewikkeld te zijn, de kalk is tenslotte zo groot dat je het kan zien. Ik heb hiervoor gewoon een theedoek over een glaasje gespannen met een elastiekje.



Stap 2
Als tweede stap laat je het water eventjes afkoelen… Op die manier verbrand je jezelf niet, en word de ketamine makkelijker opgelost. Als dit gebeurd is, neem je de grote spuit en pak je zo veel vloeistof als je nodig hebt. Ik heb in mijn geval 20ml genomen. Dit zouden dus 2 flesjes neusspray in totaal zijn. Ik zou zorgen voor een potje van 30, of nog beter 40ml… Te groot is ook weer niet goed omdat het dan moeilijk op te zuigen is door de spuit. Hier doe je de vloeistof dus in.

Stap 3
Wegen maar ! Gebruik de formule die ik heb gemaakt, mocht je een ander flesje gebruiken als mij, zorg dan dat je de tests goed hebt uitgevoerd ! Voor het gemak heb ik gewogen in een potje, omdat je dit makkelijk zonder te knoeien kan omgieten. In mijn geval dus 5600mg voor 20ml.



Stap 4
Ketamine in het potje water doen, en dan zorgen dat het oplost, dus roeren of nog beter schudden als je een dekseltje voor je potje hebt. Nu wachten tot alles is opgelost, en met een spuit in het potje doen… En dan; sprayen maar !

Eindnote
Ik kwam er achter bij de uitvoering dat de vloeistof “uitzet” ik begon met 20ml, en eindigde met ietsje meer dan 25 ! Dit houd in dat de spray dus ietsje minder sterk word als berekend… Maar beter iets slapper, als iets sterker vind ik !

De voordelen
… Zijn eindeloos ! Hier een aantal die ik zo kan opnoemen:
- Altijd gelijke, van tevoren berekende dosis
- Word beter verdeeld, en opgenomen door het neusslijmvlies
- Kan ook gespritsed worden als je neus dicht zit
- Hartstikke stealth; er zit een gewoon etiketje op van de apotheek, dus niemand zal het door hebben, ook op feestjes zal niemand raar opkijken als je met neusspray bezig bent…
- Doet minder pijn bij het snuiven
- Is “gezonder” voor je neus, tenminste in mijn ervaring. Na ketamine had ik altijd pijn aan mijn neus, dat is nu niet meer !
- Geen korsten meer aan je neus


Revolutionaire K-Holing !
Behalve de voorgenoemde voordelen, vind ik dit zelf een van de grootste voordelen ! K-Holing komt voor snuivers hier bij stukken dichter bij ! Vanaf de eerste keer dat ik over ketamine heb gelezen, wou ik een k-hole ervaren. Na veel informatie opgedaan te hebben, was ik erachter dat de k-hole moeilijk, of volgens spuiters zelfs niet snuivend te bereiken was. En hell yeah, ik geef ze gelijk. Ben zeker 5× vooraf bedacht voor de k-hole gegaan, met 250mg, 350mg, 400mg, 500mg en zelfs 600mg ! Allen zonder succes ! Maar wat meer een rol speelde was dat ik het op een gegeven moment gewoon niet meer gedaan kreeg om te snuiven. Ook heb ik wel eens het laatste of de laatste 2 lijntjes geknoeid vanwege mijn beperkte bewegingsvrijheid. Dit is allemaal volledig van de baan met spray ! Bij mijn eerste poging kwam ik dus ook in de k-hole, na ongeveer 1000mg ! Gewoon de setting goed gemaakt, jointjes voorgedraaid, op me opklapbare bed gaan zitten, neusspray in mn hand en om de 5 minuten sprayen. Vreemd genoeg kun je bijna altijd wel sprayen, zelfs toen ik echt al niets meer voelde, en mn beeld veel te vernaaid was om nog echt iets te kunnen zien, kon ik nog 2 laatste spraytjes nemen, om vervolgens te gaan liggen, ogen dicht en mn lichaam verlaten en door het universum gevlogen ! Wat ik dus ten slotte ook nog een voordeel vind, is dat de neusspray niet geknoeid kan worden. Als je eenmaal in je holletje zit, kun je m gewoon laten vallen, zonder dat er iets verloren gaat… Tenzei je natuurlijk een hoogslaper hebt, en een stenen vloer, want het flesje is (jammer genoeg) van glas…

Ik hoop dat jullie wat aan mijn info hebben ! Voor mij maakt het, het snuiven van ketamine, een nóg betere ervaring !

En als al laatste: http://www.megaupload.com/?d=Y0B38URQ een pdfje voor de liefhebbers :)


Originele post door Spor
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Jack Daniels » wo feb 23, 2011 12:36 am

Geniaaaaal :kleuter:
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Flameon » wo feb 23, 2011 1:05 am

Prachtige uitvinding van Spor.
Jammer dat hij niet meer actief is :(
Avatar gebruiker
Flameon
Donateur
Offline
 
Posts: 2319
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Bouwde dit forum mee op. Nu niet meer actief

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor pammer » wo maart 02, 2011 12:56 am

Ik heb eigenlijk een vraag hierover. Ik heb een flesje ketanest. Zou ik dit vloeistof in een neusspray steken of is het beter uit te koken, en heroplossen in gedemineraliseerd water?
Avatar gebruiker
pammer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:43 pm

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Sublimo » wo maart 02, 2011 3:54 am

pammer schreef:Ik heb eigenlijk een vraag hierover. Ik heb een flesje ketanest. Zou ik dit vloeistof in een neusspray steken of is het beter uit te koken, en heroplossen in gedemineraliseerd water?


Gewoon het flesje ketanest in de neusspray gieten, die oplossing is al compleet steriel. :grin:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor pammer » do maart 03, 2011 12:36 am

Sublimo schreef:
pammer schreef:Ik heb eigenlijk een vraag hierover. Ik heb een flesje ketanest. Zou ik dit vloeistof in een neusspray steken of is het beter uit te koken, en heroplossen in gedemineraliseerd water?


Gewoon het flesje ketanest in de neusspray gieten, die oplossing is al compleet steriel. :grin:


Dat het steriel was wel te verwachten :P. Ik vroeg me af of het gewoon geen andere middelen in zaten die je neus zouden irriteren, je weet nooit.

Bedankt. Zal dit dus zeker doen! :)
Avatar gebruiker
pammer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:43 pm

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Sublimo » vr maart 04, 2011 7:02 pm

pammer schreef:
Sublimo schreef:
pammer schreef:Ik heb eigenlijk een vraag hierover. Ik heb een flesje ketanest. Zou ik dit vloeistof in een neusspray steken of is het beter uit te koken, en heroplossen in gedemineraliseerd water?


Gewoon het flesje ketanest in de neusspray gieten, die oplossing is al compleet steriel. :grin:


Dat het steriel was wel te verwachten :P. Ik vroeg me af of het gewoon geen andere middelen in zaten die je neus zouden irriteren, je weet nooit.

Bedankt. Zal dit dus zeker doen! :)


De inhoud van dat flesje is gemaakt om in te spuiten, in je aders. Dat gaat echt je neus niet irriteren hoor ! :lol:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor pammer » vr maart 11, 2011 1:17 pm

Sublimo schreef:De inhoud van dat flesje is gemaakt om in te spuiten, in je aders. Dat gaat echt je neus niet irriteren hoor ! :lol:


Wel dan komt dit idee zeer goed uit :D. Lekker gemakkelijk, geen poeder enzo want ikke gemakkelijk bloedneus krijgeuh.

Thanks ;)
Avatar gebruiker
pammer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:43 pm

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Balance » do apr 07, 2011 12:35 am

Hoe zit het met de houdbaarheid van ketamine in water?
Fire
Spoiler! :
Oeps niks te melden hier :P
Avatar gebruiker
Balance
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 89
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:12 pm

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Drientje » do apr 07, 2011 6:38 pm

Dinsdag zelf de spray gemaakt met 10ml water en 2,8 gram keta.

Er gaan 90 sprays uit 10ml dus dat is ongeveer 30mg per spray. Het lijkt ook wel of het veel beter wordt opgenomen want van twee sprays was ik al aardig de weg kwijt terwijl ik normaal veel meer snuiven moet om dezelfde staat te bereiken.

@Balance, als je het water eerst goed uitkookt of steriel water van de apotheek gebruikt zal je spray wel lang goed blijven. Ik zet het voor de zekerheid gewoon in de koelkast.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Aaltje » do apr 07, 2011 10:19 pm

Fijn dat deze ook verhuisd is. Ik heb weer keta dus ik zal hem ook weer gaan maken :)
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Sublimo » vr apr 08, 2011 2:55 pm

Drientje schreef:Er gaan 90 sprays uit 10ml dus dat is ongeveer 30mg per spray.


Dat is niet voor elke spray zo.

OT: Van de week nog eentje gemaakt, geweldig zo een ding ! :love:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Drientje » vr apr 08, 2011 4:22 pm

Sublimo schreef:
Drientje schreef:Er gaan 90 sprays uit 10ml dus dat is ongeveer 30mg per spray.


Dat is niet voor elke spray zo.

OT: Van de week nog eentje gemaakt, geweldig zo een ding ! :love:

Daarom heb ik me ook suf zitten tellen en sprayen voor ik de berekening kon maken.

En ik ben echt geen ster in rekenen dus ik heb hier echt flink over zitten kutten.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Claviceps » di mei 31, 2011 12:22 am

Ik hoor van veel mensen dat ketamine snuiven nogal in een vieze smaak resulteert. Daarbij vroeg ik mij af of mensen die de neusspray gebruikt hebben hierin een verschil hebben gemerkt wat betreft intensiteit van de smaak :)

Als ik namelijk mijn hooikoorts neusspray correct toe dien proef ik er verder ook niks van. Als je het incorrect doet voel je de vloeistof wel je keel in lopen en proef je het uiteindelijk hehe.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Sublimo » di mei 31, 2011 1:12 pm

segfault schreef:Ik hoor van veel mensen dat ketamine snuiven nogal in een vieze smaak resulteert. Daarbij vroeg ik mij af of mensen die de neusspray gebruikt hebben hierin een verschil hebben gemerkt wat betreft intensiteit van de smaak :)


Ja, je merkt een gigantisch verschil. Bij de neusspray proef je zo goed als niks van de ketamine.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Einstein » di mei 31, 2011 3:38 pm

Oei, dan moet ik dit dus toch maar gaan doen. Sowieso biedt dit eigenlijk teveel voordelen om het niet te proberen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor endymion » di mei 31, 2011 5:06 pm

Ik heb het ook gemaakt. 2gr keta in 10 ml water, werkt perfect :-)

Het gaat wel nog sneller op nu. Het is eigenlijk een beetje te makkelijk ;-)
Avatar gebruiker
endymion
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:47 pm
Woonplaats: Rijswijk

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Sublimo » di mei 31, 2011 5:07 pm

endymion schreef:Het gaat wel nog sneller op nu. Het is eigenlijk een beetje te makkelijk ;-)


Het is inderdaad iets te makkelijk, je gebruikt snel veel meer.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Claviceps » di mei 31, 2011 9:58 pm

Sublimo schreef:
segfault schreef:Ik hoor van veel mensen dat ketamine snuiven nogal in een vieze smaak resulteert. Daarbij vroeg ik mij af of mensen die de neusspray gebruikt hebben hierin een verschil hebben gemerkt wat betreft intensiteit van de smaak :)


Ja, je merkt een gigantisch verschil. Bij de neusspray proef je zo goed als niks van de ketamine.

Thanks! Dan word het dus zeker weten een neusspray :D
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Oppepper » di mei 31, 2011 10:32 pm

segfault schreef:
Sublimo schreef:
segfault schreef:Ik hoor van veel mensen dat ketamine snuiven nogal in een vieze smaak resulteert. Daarbij vroeg ik mij af of mensen die de neusspray gebruikt hebben hierin een verschil hebben gemerkt wat betreft intensiteit van de smaak :)


Ja, je merkt een gigantisch verschil. Bij de neusspray proef je zo goed als niks van de ketamine.

Thanks! Dan word het dus zeker weten een neusspray :D

De smaak valt reuze mee hoor, het hele gedoe om zon spray te maken weegt niet op tegen het vieze smaakje, vind ik.
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Sublimo » di mei 31, 2011 11:21 pm

The_Upsetter schreef:De smaak valt reuze mee hoor, het hele gedoe om zon spray te maken weegt niet op tegen het vieze smaakje, vind ik.


Smaken verschillen, en persoonlijk vind ik de neusspray ook veel handiger.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Claviceps » di mei 31, 2011 11:49 pm

Sublimo schreef:
The_Upsetter schreef:De smaak valt reuze mee hoor, het hele gedoe om zon spray te maken weegt niet op tegen het vieze smaakje, vind ik.


Smaken verschillen, en persoonlijk vind ik de neusspray ook veel handiger.

Gedoe? Zo ingewikkeld is het allemaal toch niet De neusspray lijkt mij ook een stuk idealer en een kleine moeite om het 1 keer uit te zoeken.

Ik denk namelijk dat een <iets> opgelost in een vloeistof een betere spreiding heeft op je neus membraam als je het verstuift op deze wijze. Het lijkt mij dat "korrels" poeder een grote densiteit hebben en dus het membraam kunnen "verstoppen" waardoor verdere opname vertraagt word of zelfs gewoon je keel in verdwijnt. Dit is mijn logische beredenering en ik heb mij er verder nog niet in verdiept.

EDIT: D'oh staat zelfs in het originele topic zo, wat betreft spreiding.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Sublimo » wo jun 01, 2011 12:11 am

Dat klopt helemaal. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Einstein » wo jun 01, 2011 6:47 pm

Voor die hele lijst met voordelen wil ik wel met een spray gaan klooien hoor. Alleen het feit al dat een K-hole hiermee veel dichterbij komt.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor blooddrain » wo jul 06, 2011 4:16 pm

geniale uitvinding! :rock:
de voordelen die hiermee gepaard gaan zijn de extra moeite en bereiding meer dan waard!
al moet ik toegeven dat K-holing nu niet bepaald bovenaan mijn verlanglijstje staat :-P

toch eens uitproberen! :kleuter:
Done: THC, Nicotine, Alcohol, Ritalin , Speed, MDMA, XTC, Salvia, MDAI, LSD, LSA, Yopo, Truffels, 5-Meo-Mipt, AMT, GHB, Cocaïne, Ketamine, N2O, 2c-b, 4-FMP, Mephedrone, Methcathinone
To Do: Mescaline, DMT, 5-Meo-DMT, 2c-x, Methylone

DROP ACID NOT BOMBS
Avatar gebruiker
blooddrain
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 220
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:52 am
Woonplaats: Tongeren, België

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Pino » vr okt 14, 2011 3:01 pm

Ik wou al zeggen ik ruik plagiaat, maar bovenaan is de schrijver vermeld

Genoeg ervaring opgedaan met dit spraytje om te kunnen zeggen:

Geniaal, die man zouden ze prijs moeten geven ;)

Flameon schreef:Prachtige uitvinding van Spor.
Jammer dat hij niet meer actief is :(


Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ie sinds kort weer af en toe over het forum spookt onder een andere alias...
Pino
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: vr okt 14, 2011 2:44 pm

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Evert » vr feb 17, 2012 2:46 pm

Is deze methode een manier om alle (water oplosbare) drugs die niet lekker snuiven toch nasaal te kunnen nemen? 2C-B is bijvoorbeeld vrij pijnlijk om te snuiven heb ik mij laten vertellen, maar als je het oraal neemt kun je last krijgen van misselijkheid. Nu zijn er een hoop mensen die 2C-B oplossen in water en dan rectaal innemen, dan hebben ze geen last van misselijkheid en blijkbaar brandt het ook niet. Zou het dan ook werken om het met een neusspray te nemen?
Done: Alcohol, THC, XTC, Truffels, LSD, DMT, Paddo's, N2O, Concerta 36, Racetams, Dextro-Amfetamine, MDAI
To do: Cocaïne, MDA, MDMAI, GHB, Mescaline, Salvia, Muscimol (aka Amanita Muscaria), 5-MeO-DMT, (5-MeO)-DPT, (5-MeO)-AMT, (5-MeO)-DIPT (aka foxy), (5-MeO)-MIPT, Mephedrone (aka Meow) and Nootropics (aka smart drugs)
(No idea where I can get all that stuff XD)

Op zoek naar de ultieme seks drug/combo en naar de ultieme euforische/liefdevolle drug/combo.
Evert
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: zo mei 01, 2011 12:38 pm

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Doc » vr feb 17, 2012 2:50 pm

Evert schreef:Is deze methode een manier om alle (water oplosbare) drugs die niet lekker snuiven toch nasaal te kunnen nemen? 2C-B is bijvoorbeeld vrij pijnlijk om te snuiven heb ik mij laten vertellen, maar als je het oraal neemt kun je last krijgen van misselijkheid. Nu zijn er een hoop mensen die 2C-B oplossen in water en dan rectaal innemen, dan hebben ze geen last van misselijkheid en blijkbaar brandt het ook niet. Zou het dan ook werken om het met een neusspray te nemen?


2c-b is wel een stof die heel erg potent is en lijkt me niet erg precies om dat te doseren d.m.v. een neusspray.

Het kan zijn dit ik dit nou juist het tegenovergestelde is, maar dit is wat ik denk
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Evert » vr feb 17, 2012 3:35 pm

Doc schreef:2c-b is wel een stof die heel erg potent is en lijkt me niet erg precies om dat te doseren d.m.v. een neusspray.

Het kan zijn dit ik dit nou juist het tegenovergestelde is, maar dit is wat ik denk

Die snap ik niet echt. Als je de juiste dosis kan vinden om te snuiven of te slikken dan kun je toch gewoon die dosis oplossen in water? Oftewel, als jouw theorie klopt, dat doseren erg moeilijk is, dan geldt dat toch ook voor alle andere methoden voor inname? Ik heb daarnaast een mg weegschaal dus 10 tot 20 mg afwegen moet geen probleem zijn. Bovendien hoef je niet in één keer de volledige dosis in je neus te krijgen (met snuiven danwel sprayen).
Done: Alcohol, THC, XTC, Truffels, LSD, DMT, Paddo's, N2O, Concerta 36, Racetams, Dextro-Amfetamine, MDAI
To do: Cocaïne, MDA, MDMAI, GHB, Mescaline, Salvia, Muscimol (aka Amanita Muscaria), 5-MeO-DMT, (5-MeO)-DPT, (5-MeO)-AMT, (5-MeO)-DIPT (aka foxy), (5-MeO)-MIPT, Mephedrone (aka Meow) and Nootropics (aka smart drugs)
(No idea where I can get all that stuff XD)

Op zoek naar de ultieme seks drug/combo en naar de ultieme euforische/liefdevolle drug/combo.
Evert
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: zo mei 01, 2011 12:38 pm

Re: Ketamine neusspray: revolutionaire k-holing e.a. voordel

Berichtdoor Doc » vr feb 17, 2012 3:40 pm

Evert schreef:
Doc schreef:2c-b is wel een stof die heel erg potent is en lijkt me niet erg precies om dat te doseren d.m.v. een neusspray.

Het kan zijn dit ik dit nou juist het tegenovergestelde is, maar dit is wat ik denk

Die snap ik niet echt. Als je de juiste dosis kan vinden om te snuiven of te slikken dan kun je toch gewoon die dosis oplossen in water? Oftewel, als jouw theorie klopt, dat doseren erg moeilijk is, dan geldt dat toch ook voor alle andere methoden voor inname? Ik heb daarnaast een mg weegschaal dus 10 tot 20 mg afwegen moet geen probleem zijn. Bovendien hoef je niet in één keer de volledige dosis in je neus te krijgen (met snuiven danwel sprayen).


Zo kan je het inderdaad heel goed doseren maar ik weet niet of de neusspray altijd precies dezelfde hoeveelheid ML afgeeft. bij 2c-tjes kunnen miligrams verschil namelijk veel effect geven, bij ketamine niet zo erg dat je er last van kan hebben.

Maar inderdaad als je het op safe wil spelen zorg je ervoor dat er bijvoorbeeld 10mg per spray word afgegeven en dan meerdere dossissen nemen en kan er denk ik weinig verkeerd gaan.
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron