Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

XTC en 'schok'

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

XTC en 'schok'

Berichtdoor Hi-Hat » ma mei 02, 2011 3:57 pm

Ik heb het gevoel dat hier al vele vragen over gesteld zijn. Bij de excuses als het zo is.

Afgelopen zaterdag heb ik twee of drie keer gehad dat ik opeens ontzettend hard schrok en dat na die schok alles weer opnieuw begon. Het leek alsof ik tijdens die schokken een milliseconde buiten bewust zijn was, dan een gekke beweging maakte(zoals je altijd doet als je je kapot schrikt) en daarna alles weer oke was. Alsof je computer werd gereset. Ik had 1 pilletje op, de vorige keer was drie maanden geleden. Een vriend van mij had hetzelfde en het was zijn eerste keer op X.

Ik vroeg me af of iemand dit herkende en of iemand misschien kan uitleggen wat dit inhoudt.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: XTC en 'schok'

Berichtdoor duplicity » ma mei 02, 2011 4:44 pm

Ik heb dat met GHB wel eens. Dat ik op het randje out gaan zit maar dan plots zo'n reset krijg. Iets dat zegt ' Hoi hoi je bent er nog ! '. Zo fijn :love:
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: XTC en 'schok'

Berichtdoor plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo » ma mei 02, 2011 6:17 pm

Hier zijn inderdaad al heel wat topics over.

De stuiptrekkingen en schokjes in je hoofd zijn symptomen van een verstoord serotonine niveau in je hersenen. Je kan ook last hebben van auditieve hallucinaties en slaapverlamming nét voordat je in slaap valt (aangezien serotonine voor een groot deel je (in)slapen regelt).

Je zou het kunnen zien als een waarschuwing van je lichaam dat je hersenen het niet met je drugsgebruik eens zijn. Wat je vervolgens met die waarschuwing doet moet je zelf weten :)

Heb er zelf op dit moment ook flink last van, voor mij een teken een flink te gaan minderen met MDMA. Aangezien jij zegt dat je er minstens drie maanden tussen laat, zal bij jou overmatig gebruik niet de directe oorzaak zijn (of je moet er wel hééél erg veel geslikt hebben afgelopen keer :) )
Laatst bijgewerkt door plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo op ma mei 02, 2011 8:10 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
WINNING !
Avatar gebruiker
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:44 pm

Re: XTC en 'schok'

Berichtdoor Hi-Hat » ma mei 02, 2011 6:34 pm

Thanks voor je reactie. Hmm. Ik had er alleen tijdens het gebruik last van, en daarvoor was het 3 maanden geleden. Was dan gewoon een goede pil neem ik aan. Sowieso houd ik er altijd 3 maanden tussen.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: XTC en 'schok'

Berichtdoor taeknic » ma mei 02, 2011 7:54 pm

heb ik wel eens gehad na een nacht spacen inderdaad, maar dan schokte ik als ik in slaap viel,
voelde heel onaangenaam.
Done : Alcohol, Ritalin, Caffeïne, Nicotine, Wiet, Hasj, XTC, MDMA (kristal), Cocaïne, Speed, Dexamfetamine, Lachgas, Truffels, Ketamine, LSD, 4FMP, Paddo's, Mephedrone, 2C-B, DMT
Avatar gebruiker
taeknic
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 9:48 pm
Woonplaats: Groningen

Re: XTC en 'schok'

Berichtdoor Langeman » ma mei 02, 2011 11:36 pm

Matheson schreef: Was dan gewoon een goede pil neem ik aan.


Je neemt aan dat het ene goede pil is? Je weet dus niet wat er in zat? Dan wordt het nog moeilijker te zeggen wat de oorzaak is van de schok....
Langeman
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 72
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:10 am

Re: XTC en 'schok'

Berichtdoor Hi-Hat » di mei 03, 2011 10:30 pm

Langeman schreef:
Matheson schreef: Was dan gewoon een goede pil neem ik aan.


Je neemt aan dat het ene goede pil is? Je weet dus niet wat er in zat? Dan wordt het nog moeilijker te zeggen wat de oorzaak is van de schok....



Sorry. Het was een goede pil. Dat weet ik zeker. Maar ik neem dat die grote hoeveelheid MDMA die er in zat de oorzaak was voor die schok? Ik heb het bij minder sterke pilletjes niet gehad, sowieso heb ik het nog nooit gehad. Ik bedoelde meer van m'n reserves waren gewoon ontzettend aangetast door de goede pil..meer dan vorige keren? Want de vorige keer was 3 maanden geleden etc.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: XTC en 'schok'

Berichtdoor euroshopper » di mei 03, 2011 10:37 pm

Ik heb daar alleen last bij voor het slapen gaan, niet door drugs.
Bij voor-het-slapen-gaan komt bij veel mensen voor ,misschien dat je daar je betekenis uit kan halen?
'Je bent zo ver weg, ineens door een schok ben je weer terug.. Op aarde.. In de realiteit...'
Zoiets?
‘Deze intellectuele avond werd u aangeboden door; Euroshopper bier.’
Avatar gebruiker
euroshopper
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 95
Geregistreerd: za apr 23, 2011 6:24 pm

Re: XTC en 'schok'

Berichtdoor duplicity » di mei 03, 2011 10:49 pm

Ja voor het slapen hebben veel mensen dat... dat het lijkt als je valt. Onbeschrijflijk gevoel.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: XTC en 'schok'

Berichtdoor Hi-Hat » di mei 03, 2011 10:55 pm

Het voelde wel anders dan wanneer je 'valt' ofzo voor het slapen gaan. Maar ik denk dat duplicity mijn vraag al heeft beantwoord. :)
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: XTC en 'schok'

Berichtdoor euroshopper » di mei 03, 2011 11:00 pm

Matheson schreef:Het voelde wel anders dan wanneer je 'valt' ofzo voor het slapen gaan. Maar ik denk dat duplicity mijn vraag al heeft beantwoord. :)



:love: It makes me wonder :love: :love: :love: :love:
‘Deze intellectuele avond werd u aangeboden door; Euroshopper bier.’
Avatar gebruiker
euroshopper
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 95
Geregistreerd: za apr 23, 2011 6:24 pm

Re: XTC en 'schok'

Berichtdoor Hi-Hat » wo mei 04, 2011 2:08 pm

Ik bedoelde natuurlijk omgekeerde wereld als degene die mijn vraag heeft beantwoord.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: XTC en 'schok'

Berichtdoor gebruikersnaam » do mei 05, 2011 1:31 pm

taeknic schreef:heb ik wel eens gehad na een nacht spacen inderdaad, maar dan schokte ik als ik in slaap viel,
voelde heel onaangenaam.

haha dat had ik dat heb ik ook 2x gehad, i kvind het net het gevoel dat je wakker word als je valt in je slaap zeg maar alleen dan nu als je in slaap valt :kleuter:
gebruikersnaam
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:04 pm

Re: XTC en 'schok'

Berichtdoor Olijfboompje » do mei 05, 2011 1:46 pm

Dat zijn brain zaps 8-)
Avatar gebruiker
Olijfboompje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:32 pm

Re: XTC en 'schok'

Berichtdoor taeknic » za mei 07, 2011 8:09 pm

gebruikersnaam schreef:
taeknic schreef:heb ik wel eens gehad na een nacht spacen inderdaad, maar dan schokte ik als ik in slaap viel,
voelde heel onaangenaam.

haha dat had ik dat heb ik ook 2x gehad, i kvind het net het gevoel dat je wakker word als je valt in je slaap zeg maar alleen dan nu als je in slaap valt :kleuter:


dat is ook precies waar ik het aan relateer,
als ik (vooral na het blowen) wel eens in zo'n semi-slaap val waarin ik lichtjes droom,
en in die droom omval dat ik weer helemaal wakker schok.
Done : Alcohol, Ritalin, Caffeïne, Nicotine, Wiet, Hasj, XTC, MDMA (kristal), Cocaïne, Speed, Dexamfetamine, Lachgas, Truffels, Ketamine, LSD, 4FMP, Paddo's, Mephedrone, 2C-B, DMT
Avatar gebruiker
taeknic
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 9:48 pm
Woonplaats: Groningen

Re: XTC en 'schok'

Berichtdoor klutser » do mei 19, 2011 11:45 pm

Schokken komen door een serotonine tekort, wat hierbij kan helpen is 5-HTP en gezond aan de gang gaan.
Done:Wiet•Hash•Speed•Cocaine•Ketamine•MDMA•Methylone•
25i-NBOMe•MDA•GHB•2C-B•2C-I•2C-E•2C-T-7•LSA•LSD•Paddo's• Truffels•Lachgas
Alprazolam•Diazepam•
To do: •DMT• Mescaline •
Avatar gebruiker
klutser
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: ma mei 16, 2011 12:01 am
Woonplaats: Alkmaar

Re: XTC en 'schok'

Berichtdoor duplicity » zo mei 22, 2011 12:00 am

klutser schreef:Schokken komen door een serotonine tekort, wat hierbij kan helpen is 5-HTP en gezond aan de gang gaan.


Schokken tijdens XTC gebruik te wijten aan een te kort serotonine tekort ?
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: XTC en 'schok'

Berichtdoor Frog » zo mei 22, 2011 4:35 am

Ik had dit na gebruik van XTC jaren terug, en ook met de afbouw van SSRI'S Anitdepresiva.
Zelf legde ik die link dus ook naar seratonine tekort.
Hoewel ik het ook had bij afbouw van Benzo's dat kan ik dan weer moeilijker rijmen met elkaar?

Ook als ik een weekendje doorhaal met voor mijn doen buitensporig benzo gebruik, kan het soms wel is voorkomen dat ik wat zapjes krijg een of twee dagen later.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm


Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner