Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

PMMA in XTC

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

PMMA in XTC

Berichtdoor BrownTree1 » do maart 31, 2011 9:16 pm

http://www.ad.nl/ad/nl/1000/Nieuws/arti ... lijk.dhtml

'Xtc met PMMA is dodelijk'
Xtc met PMA en PMMA is levensgevaarlijk, waarschuwt de instelling voor verslavingszorg Jellinek op haar site.Het effect van de stoffen wordt later gevoeld door de gebruiker. Daarom zal hij of zij sneller geneigd zijn nog een pilletje te nemen.

Bij PMA en PMMA treedt heel snel een overdosis op. Dat kan leiden tot misselijkheid, een onregelmatige hartslag, stuiptrekkingen, hartaanvallen, bewusteloosheid en de dood.
De dood kan intreden als de lichaamstemperatuur te snel oploopt, waardoor het centrale zenuwstelsel uitvalt. Dit kan nog uren nadat de pil is ingenomen gebeuren.

Jellinek constateert dat gebruikers aan de buitenkant van de pil nooit kunnen zien wat erin zit. Een logo geeft geen enkele zekerheid. Pillen moeten daarom altijd eerst worden getest voor gebruik, schrijven de verslavingsdeskundigen. Volgens hen geven zelftests ook geen zekerheid. (ANP)


Wat is dat PMA/PMMA nu eigenlijk precies? Geeft het wel dezelfde effecten als mdma, of niet echt? Ik laat alles testen hoor, dus dat is geen probleem, maar vroeg het me wel gewoon even af aangezien ik ook wel eens een pilletje van vrienden van me neem en die zijn vaak ongetest.

Deze mensen die hieraan zijn overleden, hebben die ook echt een stuk of 10 pillen naar binnen gewerkt of kan dat ook al bij lagere doseringen? (denk aan 2 a 3 pillen of iets dergelijks)
BrownTree1
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 281
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 2:54 pm

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor Dopey » do maart 31, 2011 9:19 pm

Voor zo ver ik gehoord heb zit het gevaar hem in het feit dat PMMA veel langzamer opkomt waardoor mensen denken dat het niet werkt en gaan bijnemen, waardoor overdosering weer een gevaar wordt.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » do maart 31, 2011 9:30 pm

Chris Pontius schreef:Voor zo ver ik gehoord heb zit het gevaar hem in het feit dat PMMA veel langzamer opkomt waardoor mensen denken dat het niet werkt en gaan bijnemen, waardoor overdosering weer een gevaar wordt.


Dit vertelden ze me bij het testcentrum precies. Plus dat het een mild XTC-effect geeft waardoor bijnemen voor de hand ligt. Van 1 pil ga je volgens hun niet dood maar 3 kunnen al dodelijk zijn.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor Einstein » do maart 31, 2011 9:36 pm

Inderdaad. Bijwerkingen zijn geloof ik ook nog wat erger dan bij MDMA, maar op zich zit het grootste gevaar in de langzame inslag.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor k00k » vr apr 01, 2011 4:16 pm

Weet iemand of deze stof ook als poedervorm wordt verkocht (als in MDMA)? Ik heb een keer MDMA gehad waarvan ik totaal niks voelde maar toen ik thuis kwam vrij wazig en misselijk werd.
Done: Speed, Cocaïne, XTC, MDMA, Wiet, Hasj, Lachgas
k00k
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: do maart 03, 2011 12:34 am

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor FRESH » za apr 02, 2011 3:42 pm

Van jellinek.

PMA en PMMA zijn gevaarlijke stoffen waardoor al veschillende slachtoffers zijn gevallen. De stoffen zijn vrijwel identiek wat betreft chemische structuur en lichamelijke effecten.

Naar PMA of PMMA als zodanig is geen vraag. Zeer recent zijn pillen opgedoken die de levensgevaarlijke stof PMMA bevatte. In 2000/2001 zijn al eens XTC pillen verkocht die PMA bleken te bevatten. Waarschijnlijk hebben producenten bij gebrek aan grondstoffen voor XTC deze pillen op de markt gebracht.

De effecten van PMA en PMMA lijken op XTC. PMA en PMMA zijn echter buitengewoon gevaarlijke middelen. Dat komt doordat:
De effecten van PMA en PMMA veel later gevoeld worden dan bij XTC. Een gebruiker die ervan uit gaat XTC te slikken maar in feite PMA slikt, denkt dat hij een pil heeft genomen met een lage dosis. Hij neemt er dan nog een waardoor hij teveel binnen krijgt.
Bij PMA en PMMA snel een oversdosis optreedt. Het verschil in dosis waarbij psychische effecten optreden en waarbij een overdosis optreedt, is maar heel klein. Neemt men ietsje teveel dan kan dat leiden tot misselijkheid, onregelmatige hartslag, ademhalingsmoeilijkheden, stuiptrekkingen, hartaanvallen en bewusteloosheid.

Wat doet het

Bij lage dosis geeft PMA een energiek en licht opgewekt gevoel. Neemt men ietsje meer dan kan de hartslag, bloeddruk en lichaamstemperatuur plotseling sterk gaan stijgen. Dit kan leiden tot misselijkheid, onregelmatige hartslag, ademhalingsmoeilijkheden, stuiptrekkingen, hartaanvallen, bewusteloosheid en dood. De dood treedt meestal op als gevolg van het te hoog oplopen van de lichaamstemperatuur waardoor het centrale zenuwstelsel uitvalt. Deze ernstige lichamelijke effecten kunnen uren nadat de pil is ingenomen optreden.

Sterfte

In de periode dat PMA in XTC pillen zat (2000/2001) zijn overal in de wereld zijn doden gevallen als gevolg van PMA. In België twee, Denemarken vier, Duitsland vier, Oostenrijk een, VS negen. Mogelijk is in Nederland ook een slachtoffer gevallen als gevolg van PMA.

11 november 2010

Op 11 november 2010 heeft det Drugs en Informatie Monitor Systeem (DIMS) van het Trimbos-instituut een persbericht verspreidt waarin het meedeelde dat het als XTC verkochte pillen heeft aangetroffen die de levensgevaarlijke stof PMMA (para-Methoxymethamphetamine) bevatte

Maart 2011

Op 16 maart is in Limburg iemand overleden aan PMMA. Op 31 maart zijn er in Limburg opnieuw 2 sterfgevallen gemeld door vervuilde en hooggedoseerde XTC. In November vorig jaar was er ook al een geval.

Testen:

Aan de buitenkant van een XTC pil kun je nooit zien wat erin zit. Een logo biedt nooit zekerheid. De logo's die in 2000/2001 voor XTC pillen gebruikt werden, werden in 2000/2001 ook voor PMA pillen gebruikt. Vandaar dat het belangrijk je pil altijd te laten testen. PMMA is nu aangetroffen in wittte pillen met een klaver 4 logo. Maar het kan ook in andere pillen zitten

Voorbeeld van een pil met PMMA:



Zelftest

De zogenaamde zelftest (EZ-test) is onbetrouwbaar om PMA pf PMMA op te sporen. Als de pil alleen PMA of PMMA bevat zal de zelftest niet verkleuren. Maar als de pil naast PMA ook XTC of amfetamine bevat zal hij wel verkleuren waardoor gebruikers ten onrechte kunnen denken dat de pil een XTC of amfetamine pil is.

Inbeslagnames in 2000/2001

In 2000/2001 zijn In Europa een groot aantal partijen PMA door de politie in beslag genomen. Ook in Nederland is in oktober 2001 een grote partij met PMA-pillen door de politie in beslag genomen. Pillen varieerden in kleur, grootte en logo.

De in beslag genomen pillen bleken in een groot aantal gevallen naast PMA nog andere stoffen te bevatten zoals amfetamine, efedrine, MDA en echte XTC(MDMA)

De wet

PMA valt onder lijst 1 van de opiumwet. Het wordt gezien als een harddrug met grote risico's voor de gezondheid. Bezit, productie en handel zijn strafbaar.
FRESH
Offline
 

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor Pff » zo apr 03, 2011 12:23 pm

Donderdag was ik nog bij het testcentrum geweest.
Zij vertelden mij dat er recentelijk 3 pillen zowieso PMMA bevatten. Witte klavers, witte nike-tekens en groene nike-tekens. Dit betekend dus niet dat alle andere pillen "schoon" zijn (voor de debiel die andersom beredeneerd:P).

En PMMA is al gevaarlijk bij een pil (met een redelijke dosis) of 3 a 4 meen ik.
Reality is for people who can't handle drugs
Avatar gebruiker
Pff
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 4:18 pm

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor Dreamer151 » wo apr 27, 2011 2:38 pm

is het waar dat je aan gekleurde pillen kan zien of ze vervuild zijn, dat had ik ergens gelezen ( ik wil nu niet de indruk wekken dat alleen witte pillen vervuild zijn!!) :geek:
done: alcohol - weed - XTC- Truffels - MDMA Kristallen.
to done: LSD - Paddo's - DXM - GHB.
Avatar gebruiker
Dreamer151
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: di apr 26, 2011 8:10 pm

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor Einstein » wo apr 27, 2011 2:42 pm

Nee, dat is onzin.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor Jonko » wo apr 27, 2011 2:57 pm

in sommige witte sterren zit ook pmma
Jonko
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:01 pm

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor Intoxication » di jun 07, 2011 10:16 am

Dealers die trouwens hierop gevonden worden, worden trouwens ook veroordeeld op poging tot doodslag (wat imo wel terecht is)
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor Dopey » di jun 07, 2011 10:18 am

Intoxication schreef:Dealers die trouwens hierop gevonden worden, worden trouwens ook veroordeeld op poging tot doodslag (wat imo wel terecht is)


Bron?
Ik vind het nog bullshit ook, het ligt voornamelijk aan de producers. De dealers hebben even veel schuld als de gebruikers. Worden zij ook als suïcidaal gerekend?
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor Einstein » di jun 07, 2011 12:11 pm

Alleen als de dealer zelf wist dat er PMMA in zat, maar het als XTC verkocht toch?
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » di jun 07, 2011 2:26 pm

Lip schreef:
Intoxication schreef:Dealers die trouwens hierop gevonden worden, worden trouwens ook veroordeeld op poging tot doodslag (wat imo wel terecht is)


Bron?
Ik vind het nog bullshit ook, het ligt voornamelijk aan de producers. De dealers hebben even veel schuld als de gebruikers. Worden zij ook als suïcidaal gerekend?


Ik las het ook ergens. Ze onderzoeken of er opzet in het spel was. Dus of ze wisten dat ze PMMA verkochten. Als dat aan te tonen is dan wordt er naast handel in verboden middelen ook dood door schuld (dat was het volgens mij) ten laste gelegd. Terecht, vind ik.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor Intoxication » di jun 07, 2011 5:13 pm

Lip schreef:
Intoxication schreef:Dealers die trouwens hierop gevonden worden, worden trouwens ook veroordeeld op poging tot doodslag (wat imo wel terecht is)


Bron?
Ik vind het nog bullshit ook, het ligt voornamelijk aan de producers. De dealers hebben even veel schuld als de gebruikers. Worden zij ook als suïcidaal gerekend?

w-t-f. echt W-T-F!!!

Nadat je je eerste pil hebt verkocht krijg je al negatieve reacties, wat ga je doen lekker doorverkopen? Jongens , jullie zijn echt ongelofelijk!!

ik zou gelijk de boel doorspoelen maar euhm het lijkt wel of jij gwn zou blijven verpatsen moest je di pillen zelf hebben, en ja, dat je dan een paar dode op je geweten hebt, dan is dat ook maar dat zeker.. wtf?

als je betrapt wordt NET als je je eerste pilletje verkoop kun je wel gelijk hebben, maar is dat realistisch..
NEE!!!!!!!!!!!!!!

mss moet je eens zelfste doen als die vent op mijn avatar mss kom je dan tot nuchteren


ik versta 1. niet wie dat durft produceren

2. durft verkopen

3. die mensen gelijk verdedigen
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor Dopey » wo jun 08, 2011 1:06 am

TomBeZeur schreef:
Lip schreef:
Intoxication schreef:Dealers die trouwens hierop gevonden worden, worden trouwens ook veroordeeld op poging tot doodslag (wat imo wel terecht is)


Bron?
Ik vind het nog bullshit ook, het ligt voornamelijk aan de producers. De dealers hebben even veel schuld als de gebruikers. Worden zij ook als suïcidaal gerekend?


Ik las het ook ergens. Ze onderzoeken of er opzet in het spel was. Dus of ze wisten dat ze PMMA verkochten. Als dat aan te tonen is dan wordt er naast handel in verboden middelen ook dood door schuld (dat was het volgens mij) ten laste gelegd. Terecht, vind ik.


Daar kan ik ook wel inkomen, ja. Wel lastig om zoiets te onderzoeken lijkt me.

Intoxication schreef:w-t-f. echt W-T-F!!!

Nadat je je eerste pil hebt verkocht krijg je al negatieve reacties, wat ga je doen lekker doorverkopen? Jongens , jullie zijn echt ongelofelijk!!

ik zou gelijk de boel doorspoelen maar euhm het lijkt wel of jij gwn zou blijven verpatsen moest je di pillen zelf hebben, en ja, dat je dan een paar dode op je geweten hebt, dan is dat ook maar dat zeker.. wtf?

als je betrapt wordt NET als je je eerste pilletje verkoop kun je wel gelijk hebben, maar is dat realistisch..
NEE!!!!!!!!!!!!!!

mss moet je eens zelfste doen als die vent op mijn avatar mss kom je dan tot nuchteren


ik versta 1. niet wie dat durft produceren

2. durft verkopen

3. die mensen gelijk verdedigen


Chill eens gast. Ik kan me best voorstellen dat er onwetende verkopers bijzitten die gewoon een hoop pillen op 1-2 avonden verkopen en achteraf pas de negatieve reacties te horen krijgen. Sowieso is het pas fataal als je een onverantwoord aantal (ook bij normale dosissen MDMA) pillen in gooit. Stel iemand koopt 1-2 van die PMMA pillen en merkt niets, zal hij hooguit tegen zijn dealert zeggen dat het schijt pillen waren die niet goed werkte; niet dat het dodelijke kankerzooi was.

Misschien moet jij eens een paar chill-pillen nemen.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor FRESH » wo jun 08, 2011 1:04 pm

Lip schreef:...Ik kan me best voorstellen dat er onwetende verkopers bijzitten die gewoon een hoop pillen op 1-2 avonden verkopen en achteraf pas de negatieve reacties te horen krijgen...


Nou, lekker is dat..Dat kan ik me dus helemaal niet voorstellen he? Als je iets verkoopt MOET je gewoon weten wat erin zit. Ik vind zelfs dat je dat verplicht bent aan je afnemers. Dat is het minste dat je kunt doen! Maar goed...
FRESH
Offline
 

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor Dopey » zo jun 12, 2011 6:36 am

FRESH schreef:
Lip schreef:...Ik kan me best voorstellen dat er onwetende verkopers bijzitten die gewoon een hoop pillen op 1-2 avonden verkopen en achteraf pas de negatieve reacties te horen krijgen...


Nou, lekker is dat..Dat kan ik me dus helemaal niet voorstellen he? Als je iets verkoopt MOET je gewoon weten wat erin zit. Ik vind zelfs dat je dat verplicht bent aan je afnemers. Dat is het minste dat je kunt doen! Maar goed...


Ja, dat zou inderdaad 'mooier' zijn, maar het drugswereldje is niet altijd even rooskleurig he.
Ik zou mijn zooi eerst ook getest willen hebben (door mezelf of een centrum) als ik zou verkopen, maar dat is niet altijd even praktisch. Sowieso had niemand echt verwacht dat er ineens dodelijke pillen zouden opduiken denk ik. Bij slechte pillen dacht ik eerder aan pillen met weinig/geen MDMA of met pillen met Mcpp erin. Daar kan weinig aan fout gaan, behalve dat de dealer zich zelf er mee heeft als hij troep verkoopt.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor Djezus » zo jun 12, 2011 3:00 pm

je kan maar 5 pillen ofzo bij zo'n centrum laten testen :roll2:
Djezus
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: za mei 14, 2011 8:25 pm

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor Hertzblut » zo jun 12, 2011 3:18 pm

Djezus schreef:je kan maar 5 pillen ofzo bij zo'n centrum laten testen :roll2:


Per keer mag je maximaal 3 monsters laten testen.

(http://www.drugs-test.nl/voorwaarden)


Maar dat is meer dan genoeg lijkt me.
Hertzblut
Offline
 

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor Dakkie » wo jun 22, 2011 7:42 pm

Ik zei laatst tegen een dealer dat ik ze zou laten testen. Hij zei eerlijk dat hij niet precies wist hoeveel er in zat, maar dat hij teruggehoord had dat ze goed waren. En eerder had hij ook al erg goede.
Maar toen vroeg hij of ik het kon laten weten (de testuitslagen) want hij wist niet eens dat je kon laten testen! :?
Dakkie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: vr mei 13, 2011 1:29 pm

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor kotaku » wo jun 22, 2011 11:02 pm

Waarom zouden dealers moeten weten dat je kan testen? Kost je toch maar weer een hele pil en dat is al snel wat euro's winst als ie het goed speelt :lol:
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor Dakkie » do jun 23, 2011 1:20 am

kotaku schreef:Waarom zouden dealers moeten weten dat je kan testen? Kost je toch maar weer een hele pil en dat is al snel wat euro's winst als ie het goed speelt :lol:

Wel logisch toch, dat je een beetje weet wat er wel en niet kan... Of je het laat doen is een tweede ;)
En ik geloof uiteindelijk dat je, als je een goede naam hebt (dat je altijd goed spul hebt en eerlijk zegt als je het niet hebt ipv van zooi te verkopen), je het er uiteindelijk uit haalt, want je klanten blijven anders weg... Tenminste, ik ga niet terug naar iemand die bluft en rotzooi aansmeert.

Maar inderdaad, geld maakt mensen al snel egoistisch :mad:
Dakkie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: vr mei 13, 2011 1:29 pm

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor kotaku » do jun 23, 2011 1:59 am

Het klinkt logisch, maar het werkt gewoon niet. Er zullen enkele goede tussen zitten, maar de meeste dealers testen het echt niet voor je. Of ze zeggen van wel. "blabla getest op 175mg puur gruwelijke shit ouwe" en dan kom je vervolgens tot de conclusie dat je eigenlijk caffeïne loopt te slikken... Dus zelfs al zeggen ze dat ze getest hebben, vertrouw het niet. Ik laat zelfs de betrouwbare p'tjes testen, want je kan net het ongeluk hebben dat je de eerste namaak-batch hebt
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor FRESH » do jun 23, 2011 9:44 am

Dakkie schreef:Ik zei laatst tegen een dealer dat ik ze zou laten testen. Hij zei eerlijk dat hij niet precies wist hoeveel er in zat, maar dat hij teruggehoord had dat ze goed waren. En eerder had hij ook al erg goede.
Maar toen vroeg hij of ik het kon laten weten (de testuitslagen) want hij wist niet eens dat je kon laten testen! :?


Pffff whaha wat is dat voor mannetje zeg? :p
FRESH
Offline
 

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor Veggol » do jun 23, 2011 10:56 am

Leeft die kerel onder een steen?
Avatar gebruiker
Veggol
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: do feb 24, 2011 8:13 pm
Woonplaats: Oost

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor FRESH » do jun 23, 2011 11:16 am

Veggol schreef:Leeft die kerel onder een steen?


Een loser onder de "dealers" :-) Komt tevoorschijn als de zon onder gaat ofzo.
FRESH
Offline
 

Re: PMMA in XTC

Berichtdoor Dakkie » vr jun 24, 2011 12:34 am

FRESH schreef:
Veggol schreef:Leeft die kerel onder een steen?


Een loser onder de "dealers" :-) Komt tevoorschijn als de zon onder gaat ofzo.

Ik mag niet klagen, tot nu toe alles wat hij verkoopt erg goed spul en voor een aanvaardbare prijs :woeh:
Maar inderdaad in de 'gewone wereld' geen idee blijkbaar ;)
Dakkie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: vr mei 13, 2011 1:29 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner